Algemeen topic: Afvalmaatjes gezocht!

hee
ik zoek een afval maatje.
om mee te msn’en zodat we elkaar kunnen steunen tijdens het afvallen
ik ben 1.62 weeg nu 60 kilo en mn BMI is 23
iemand die ongeveer het zelfde heeft zou fijn zijn.

xxx

Hoi!
Ik heb je genote :slightly_smiling_face:

Heb er even een algemeen topic van gemaakt; dat werkt beter dan de losse topics. Iedereen kan dus hier voortaan een oproepje plaatsen of op anderen reageren.

ja ik wil wel maar dan niet op cam en ik ben 1.73 en ik weeg 51 kilo en me bmi is 17.6 te ligt dus maar tog wil ik afvallen

omg -.-’’ ^

Kan hier een slotje op

Aandacht nodig?

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=32942686

Volgens mij zijn er nu wel genoeg afvaltopics.

Hahahahaha

nee badankt lief dat je het aanbied

Ik denk niet dat dit gaat helpen… Want hoe kan je nou afvalbuddys zijn als Joe elkaar niet kent… Vreemd waarom zou je internet vertrouwen

Je kan ook gewoon via notes etc. neem ik aan. Maar het is ook niet nodig om tig topics te maken voor afvalmaatjes dus dan kan je beter een algemeen topic aanmaken (:

Ik vind dat dit helemaal moet stoppen de gemiddeld leeftijd hier is 14 15 jaar… En we houden hier alleen maar bezig met dat domme afvallen… Elke dag komen er weer zoveel topics .Je kan ook gewoon gezond eten ipv pakken koek en chips naar binnen te werken… Of niet eten wat super slecht is.

amen.

ik vind het echt jammer dat zoveel mensen hier negatief op gaan reageren,
bij “afvallen” betekent dat niet jezelf uithongeren of op een andere ongezonde manier veel kilo’s kwijtraken dat is namelijk helemaal niet mijn bedoeling.
ik weet dat er veel anorexia meisjes zijn of meiden die gewoon aandacht te kort komen. maar ik zocht gewoon iemand die het zelfde doet om er over te praten als het even niet lukt om van het ongezonde eten af te blijven en ik vind niet dat daar wat mis mee is.

Wie zegt dat afvallen gaat om jezelf uithongeren?
Afvallen kan toch ook betekenen, gezonder eten en meer bewegen?
Dat is ook precies waar de TS over praat.

Zeg dan gezondere leefstijl.
Niet afvallen, afvallen is kilo’s kwijt raken.

- sorry ik dacht niet na, dom antwoord haha xD

Meestal, als je gezonder gaat leven, val je af. Wij willen inderdaad afvallen, maar op de gezonde manier. Dus een gezondere leefstijl krijgen. Wat was er verkeerd aan wat ik zei?
En ik weet wat afvallen betekent.

@ xPinkLeopardx
hey ik was bijna hetzelfde, ik ben 18 jaar, 1.61 lang en woog eerst 63 kilo en nu 54
mijn ideale gewicht is 53 maar ik wil er 50 van maken dan ben ik nog steeds gezond =D hoe oud ben jij dan?