Algemeen studeer topic

Volgens mij zitten hier ook wel meiden die al studeren, en veel topics om daar over te praten zijn er niet.
Vandaar dit topic. Hier kunnen we praten over de verschillende studies, niveau’s en de ins en outs van je school. Gewoon gezellig met elkaar praten en eventueel dingen uitwisselen.

En wie weet hebben de meiden die nog geen studie kunnen kiezen hier ook nog wel wat aan. :slightly_smiling_face:

ik studeer niet maar ik moet wel me huiswerk maken nu (ik ben niet helemaal lekker niet goed geslapen enzo :frowning_face: )
maar wat studeer jij??

ik studeer geneeskunde in nijmegen Ben eerstejaars en het is zwaar, maar wel leuk! Net mijn eerste stage achter de rug, de verpleegstage. Dat was echt geweldig!!
De medische faculteit van nijmegen is trouwens ook supertof, we hebben een kantine met heel veel lekkers voor heel weinig geld, een eigen cafe, een pooltafel in de kantine en een super mooi anatomisch museum. Buiten een lekker grasveld waar we kunnen zitten als het mooi weer is.

Ik ben sinds iets meer dan een week gestopt met mijn HBO studie, docent beeldende kunst aan het Fontys in Tilburg.
En ben nu twee studies aan het bekijken om uit te kiezen, digitale fotografie of logopedie. (nogal iets anders van elkaar)
En hiervoor heb ik de MBO studie SPW 4 AB afgerond binnen 3 jaar.

Ik studeer HBO Toerisme in Breda, maar ik vind het toch niet zo leuk omdat je opgeleid wordt tot manager. Die kant vind ik niet leuk.
Ik weet niet zeker of ik dit jaar wel ga halen en als ik het niet ga halen weet ik ook niet wat ik moet gaan doen. Pff wat een gedoe.

MBO Interieur Adviseur in Den Bosch op Koning Willem 1 college :slightly_smiling_face:

Zit nu in havo5 hoor maar weet wel al wat ik hierna wil ga doen

Social Work (Maatschappelijk werkster dan, dus de MWD kant later) op de Hogeschool te Vlissingen :slightly_smiling_face:

Na me atheneum naar universiteit hoop ik

Theologie studeren…
Of bedrijfskunde & ict
Of Rechten.