Algemeen Spotify-topic

Hey,

zover ik weet is er nog geen algemeen Spotify-topic, dus bij deze. Misschien heb ik niet goed gezocht, in dat geval mag hier natuurlijk een slotje op :wink:. Deel hier je ervaringen, vragen en tips met andere Spotifygebruikers :slightly_smiling_face:)

Ik heb nog een leuke tip voor jullie, Spotifygebruikers :slightly_smiling_face:). Je kunt Windows8 een persoonlijke afspeellijst voor je laten samenstellen. Het werkt eigenlijk heel simpel. Het enige wat je hoeft te doen is een band of song op te geven die je heel leuk vindt. Windows8 maakt dan een afspeellijst met vergelijkbare muziek :slightly_smiling_face:. Als er een reclamebanner van Windows8 in beeld verschijnt bij Spotify, klik er op en dan kun je dit doen. Ik weet niet of dit ook anders kan. Hoop dat jullie hier wat aan hebben :slightly_smiling_face:.

Liefs,
Cestchouette

Ik gebruik het niet meer om de 2 liedjes reclame (ik heb daar echt geen geduld voor) En ik kreeg steeds zo’n limiet terwijl ik niet eens zoveel uur kan luisteren in 24 dus ik ben weer overgestapt op downloaden.

Ik gebruik het nog wel, alleen heb k mn 10 uren limiet ineens overschreden na heel lang en nu kan ik zoals Miauw zegt steeds niet luisteren door een limiet ( wat je veel te snel bereikt ) heb wel een 10 euro kaart die ik gebruik als ik op vakantie ga, zodat ik alles op mn mobiel heb

Dat limiet is inderdaad heel irritant! En de reclames zijn nog erger ):

Wat ik wel handig vind is Filtr, die maakt een afspeellijst op basis van band, of bijvoorbeeld een andere afspeellijst… Heel handig!

Limiet en reclame zijn altijd wel vervelend ja. Maar als er een reclame komt zet ik altijd t geluid uit :flushed:

Filtr is inderdaad handig :slightly_smiling_face:

Mwuhaha ik heb Premium ^^ Spotify is echt m’n beste mattie <3

Spotify Premium :heart:

ik weet dat dit topic niet meer leeft maar toch vraag ik het
weet iemand hoe je een playlist uit spotify kan verwijderen?
en kan je ook meerdere playlists in een zetten of moet dat per liedje apart?
ik zit er al de hele tijd mee te prutsen maar krijg nergens verheldering uit.

Wij hebben ook spotify premium en ik gebruik het echt elke dag. :’)
Download ook geen liedjes meer voor op mijn mobiel, maar heb gewoon mijn Spotify list die ik afspeel haha

Playlist verwijderen is heel simpel. Gewoon links in dat menu met je rechtermuisknop op klikken, en dan onderaan staat verwijderen.
Wat bedoel je met meerdere playlists in één zetten? Je kunt wel een map maken. Bij Bestand - Nieuwe Afspeellijstmap…
Daar kun je dan je afspeellijsten in slepen, en dan kun je ze zowel los van elkaar, als allemaal tegelijk afspelen.

Oke, bedankt! Ik zat al de hele tijd te prutsen en kon het niet vinden

Oud topic maaroke

Wat is nou precies het voordeel van Spotify als je ook gratis muziek kan downloaden? Als iemand me kan overhalen om Spotify te nemen vraag ik het misschien aan m’n ouders, nu zie ik namelijk het nut ervan niet maar heel veel mensen vinden het fijn hoorde ik (:

Vond ik zo handig <3
Maar heb het opgezegd omdat ik tegenwoordig Rdio veel meer gebruik (en tot nu toe nog geen last heb gehad van limieten) en het er veel beter uitziet dan Spotify en toch dezelfde functies heeft nieuwe artiesten ontdekken is zelfs beter imo. En ook omdat grooveshark blijkbaar ook naar last.fm kan scrobblen, ookal is het fucking ongebruiksvriendelijk.

Maar toch, dikke liefde voor Spotify. Heb er echt twee jaar lang enorm geniet van gehad <3

Moet je altijd betalen voor spotify of bestaan er ook gratis versies? Zo ja hoeveel moet je dan betalen en is het geld het waard? Waarom is het bijvoorbeeld fijner dan youtube? :flushed:

Je kan het volledig gratis gebruiken, maar je kan maar een beperkt aantal uur per maand luisteren etc.
Het verschil met YouTube is dat Spotify eerder iets is als iTunes, alleen heb je (legaal) toegang tot miljoenen nummers. Dus als je anders hele cd’s illegaal downloadde om te beluisteren of in een playlist te steken kan je nu die cd’s gewoon opzoeken op Spotify en gratis beluisteren. En Spotify heeft ook ingebouwde apps. En als je $9.99/maand betaalt kan je ook op je gsm luisteren en alle playlists ed die je hebt aangemaakt ook op gsm én offline beluisteren. Dus voor mij was het zijn geld wel waard :slightly_smiling_face:

weet iemand hoe het kan dat ik niet meer zelf liedjes kan aanklikken via m’n Ipod?
ik heb het nog geen week geleden gedownload en toen kon het nog wel.

Weet iemand hoe het nu zit met het limiet? Ik heb nu al twee weken niet meer dat limiet gehad en ik krijg nu ook steeds die reclame dat het voor mobiele apparaten helemaal gratis is. Betekent dat dat het limiet gewoon weg is, ook voor de pc?