Het leek me handig om een algemeen topic met jullie favorieten recepten te maken.
Zelf ben ik bijvoorbeeld altijd op zoek naar snelle, makkelijke studentenrecepten
Dus heb jij een lekker recept? plaats hem hier!
Het leek me handig om een algemeen topic met jullie favorieten recepten te maken.
Zelf ben ik bijvoorbeeld altijd op zoek naar snelle, makkelijke studentenrecepten
Dus heb jij een lekker recept? plaats hem hier!
Goed topic! Ik ben echt nummer 1 amateur in koken -.-!
Uppjjeee
zou ik mijn spaghetti recept zeggen iedereen is gek daarop!
ik typ 'm zo uit…
Ik heb een recept van een vriendschapcake XD en voor een smoothie. Maar moet ik even zoeken naar mijn schrift…
Ik maak altijd pudding / chocolademousse uit pakjes
dát is makkelijk
of pannenkoeken, ik zal even kijken of ik het recept vind
ik vind het niet, maar ik dacht opeens aan eentje van bananenmilkshake
[b]Nodig voor 4 porties (ong.2dl p.p) 2 bananen, + 1l melk, 3Ã 4 bollen vanilleijs, suiker (naar smaak), kom, kan
Giet de melk in de kom. Snij de bananen in kleine stukjes, en voeg die aan de melk toe. Voeg ook het ijs toe. Mix alles tot een geheel (zonder stukjes !), giet de milkshake in de kan en zet het in de koelkast, zodat het goed koud word[/b]
tadaaam makkelijker kan niet
Een hele fijne vind ik Spaanse spinazie!
Voor 2-3 personen
Kook 150gr gele rijst klaar, zoals op de verpakking staat. Fruit een kleine fijngesnipperde ui in olijfolie in een grote pan. Bak een kipfilet in stukjes erbij en voeg een geperste teen knoflook toe. Voeg dan 200 gr diepvries spinazie (hoeft niet ontdooid te zijn!) toe. Doorbakken en omroeren tot het geheel niet meer zo nat is van de spinazie. Voeg dan beetje bij beetje de rijst en 1/4 chorizo worst in kleine stukjes gesneden erbij en schep goed om. Tenslotte een theelepeltje zout en wat versgemalen peper.
Eet smakelijk!
oeh pasta’s zijn altijd goed!
Pastasalade is ook altijd goed, kan je gewoon zelf bijdoen wat je lekker vind!
x
i love it.
I love Italian food!!