Algemeen Planten Topic

Ik heb geen idee of dit topic al bestaat… :cold_sweat:

Mij leek het leuk om een topic te hebben om te praten over planten. En om tips en ideeën uit te wisselen. Uhm ja…meer is het eigenlijk niet… :cold_sweat:

Plantjes! :smiling_face_with_three_hearts:

Leuk idee!

• niet mijn foto, gewoon inspiratie -

http://data2.whicdn.com/images/130238902/large.jpg

Haha :stuck_out_tongue:

Ik ben zelf helemaal fan van Vleeseters. :flushed:

Leuk! Ik vind kamerplanten vooral leuk, het maakt de kamer helemaal af!

Vandaar dat ik drie vleeseters in mijn kamer heb :slightly_smiling_face:

Ik ben niet zo goed met plantjes, ik laat zelfs cactussen dood gaan… :cold_sweat:
Vind cactussen wel leuk though!

Advies vragen in het tuincentrum? Rondspeuren op internet? :slightly_smiling_face:

Ik heb op mijn balkon tomatenplanten! Er zitten al heel veel kleine tomaten aan, ik weet alleen niet zeker of ze groot worden of dat het een plant is voor cherrytomaatjes haha. Maar ze zijn nu nog groen, hoop dat de zomer goed genoeg blijft dat ze rood worden :slightly_smiling_face:
Heb ook een bak vol klavertjes vier!

Mijn moeder heeft ook tomatenplanten, en dan voor grote tomaten. :slightly_smiling_face:

Ja, en geslachtsdelen (:

Nee, enkel vliegjes enzo

Yaaaaaaaaay leuk topic <3
Ik hou ontzettend van de natuur en ik ben dus ook dol op planten!

https://s3.amazonaws.com/assets.svpply.com/large/1594501.jpg?1400037558

Ik ben van de cactussen, heb op mijn kamer een kleintje staan. Die gaan niet zo snel dood aan water te kort, erg handig voor mij dus.

<3

Ik meld me, PLANTJESSSS :hugs:

Haha in het tuincentrum stond er een die een blaadje van een andere plant in zijn bekje had.

De bloemen die ik van mijn vriend krijg gaan op één of andere manier altijd dood :’) Ik kan gewoon niet voor bloemen zorgen, hahah

Ooh leuk! Ik hou heel erg van bamboe, en pioenrozen.

Ik had vroeger altijd groenteplantjes xd. Heb al aardappel gehad, tomaat, tuinboontjes, courgette, mais… Ja. Wil later sowieso een klein moestuintje hebben :grinning:

Ik vind van die kleine cactus plantjes zo schattig! :stuck_out_tongue: