Algemeen Parijs topic

Heel veel meiden gaan op vakantie of een weekendje weg naar Parijs :grinning:
Alleen bijna ieder meidje dat op vakantie gaat naar Parijs start een nieuw topic, en daar erger ik me enorm aan daarom een algemeen Parijs topic hier kun je allerlei vragen stellen over Parijs bijv. wat leuke winkels zijn enz.

Parijs licht in Frankrijk en is de hoofdstad van Farnkrijk voor de domme mensjes onder ons :stuck_out_tongue:

oh ja heel handig! ik ga met hemelvaart :grinning:

.

eindelijk iemand die verstandig is haha
nu maar hopen dat mensen niet lezen en nog 'n topic openen haha!

ik ben zelf al 'n keer in parijs geweest
is leuke stad :slightly_smiling_face:

ligt.

OMG weet je hoe dom sorry :flushed:

ik ga begin juli met school, voor 3 dagen:)

haha meidje xD

haha dat had ik ook niet gezien :flushed:

Ik houd van Parijs

Parijs is heaven.

De eerste keer dat ik er naartoe ging vond ik er niet veel aan, maar de tweede keer, reisweek met school, was het geeeeeeeeeeeeeeweldig. :grinning:

En serieus, Frankrijk barst van de knappe mannen. Ik heb er in 3 dagen 298 -dacht ik- geteld haahahahahaha xD

Ik ga over 2 maanden met school!

Handig, ik wil namelijk ook een midweekje naar Parijs. Weet iemand een betrouwbare website waar ik goedkoop een vakantie kan boeken voor 2? Ik kom veel tegen voor stedentrips, maar volgens mijn vriendinnen zijn de prijzen echt duur! Ik kan alleen niet iets goedkopers vinden.

En echte must-see afgezien van Disney Land, de Eifeltoren, Versailles en het Louvre? :3

Het graf van Napoleon en de catacomben, arc de triomf, champs elysees, notre dame.

ik houd van parijs :grinning:
familie van mij woont er dus ik ga er best vaak naartoe.

Ik heb een hekel aan Parijs. Ik ben zelf officieel (ook) française en ik vind ieder ander stukje Frankrijk veel leuker dan Parijs.
Er hangt daar altijd 987686 kilo smog, het is er veel te druk (met name in het verkeer), het is zwaar overrated, het is allesbehalve romantisch en de Parijzenaars zijn over het algemeen niet de gezelligste Fransen die er zijn.

Maar voor iedereen die gaat: veel plezier. : p

http://www.pere-lachaise.com/

Misschien een beetje vreemd om een begraafplaats te bezoeken, maar deze is echt énorm en er staan ook hele imposante graven op. En daarnaast liggen er veel bekende mensen begraven (Edith Piaf, Chopin, Jim Morrison (van The Doors), Oscar Wilde etcetera). Als je ernaartoe gaat kun je bij de portier een plattegrondje halen, waarop alle beroemdheden staan. : p

amen.

daarom wil ik dus niet gaan.
ik ben er nog nooit geweest maar parijs lijkt me toch niet zo geweldig.
ik ben niet echt een monumenten-fan etc. en shoppen kan ik hier ook!

En Frankrijk :wink:

Deze maandag ga ik 6 dagen naar Parijs, heb er echt zooo’n zin in! :slightly_smiling_face: Werd hierop getrakteerd door m’n moeder, en zij is er al geweest, dus weet precies wat leuk is :slightly_smiling_face:

Zin iinnnn!!