Algemeen 'op kamers' topic #2

Yes dat is mijn moeder haha. En die hoor ik vaker :stuck_out_tongue: dankje!

Oh, die geweitjes zijn tofff! En ik ben verliefd op jouw vensterbank. Het ziet er heel leuk uit :slightly_smiling_face:

Thaaanks :grinning: Ik ben er ook heeeeel blij mee! Eindelijk zit alles op zijn plaats en heb ik ook gordijnen enzo. Moet er alleen een dezer dagen nog eens een dweil doorheen halen, maar als ik daar tijd voor gevonden heb, komt het goed. [Moet ik er wel eerst tijd voor vinden haha]

+1
heb er nu drie op de planning staan en ik hoop zo dat ik er daarvan 1 krijg. Ben het zo kotsbeu om de hele tijd maar te wachten in de stad tot het tijd is om naar het huis te gaan en het dan vervolgens niet wordt.

Ik hoop dat die van morgen het wordt. Die is het dichts bij school en het goedkoopst…

Ik heb een vraagje! Ik probeer floorplanner te gebruiken, maar weten jullie misschien ook hoe ik m’n afmetingen goed krijg? Als ik het probeer te tekenen lukt het niet… De instructiefilmpjes wilden helaas niet afspelen dus vandaar dat ik het hier even vraag. Ik zag dat meerdere hier ervaring hebben met floorplanner. Alvast bedankt!

Ik wil over 1.5 jaar op kamers in Leeuwarden want ik wil de opleiding European Studies doen :slightly_smiling_face:

Ik heb er donderdag nog eentje, ben benieuwd!

Mehhh, nog steeds half opzoek. Ik wil eigenlijk samen met wat meiden uit mn klas een appartement huren maar dat is bijna onmogelijk met die stomme “minimum inkomen-eisen”
Ik bedoel, ik snap wel dat ze zeker willen zijn dat je het kunt betalen maar dat is echt geen probleem en dan doen ze toch moeilijk. ugh.

OKE ik heb met SPOED tips nodig!!

Vorige week verteld ik over die kamer van 60m2 voor 220 incl. gas water en licht. Nu moest ik afwachten tot de vorige kijkers hem niet wilden en nu blijkt dat dus zo te zijn, dit omdat de verwarmingsbuizen van het pand in die kamer lopen (op het plafond, dus je ziet het wel zitten).

Ook zijn er 2 grote ramen, maar omdat er daar tegenover een muur staat, komt er niet heel veel licht naar binnen. Aan de andere kant is het echt een GROTE ruimte. Echt heeel groot. En de rest van de bewoners zijn ook heel gezellig.

Dus wat moet ik doen :crazy_face: … begin nu echt gek te worden van de twijfels. Ik heb ook gehoord dat als het zo warm is (door die buizen) er vochtigheid komt en dan de verf loslaat ofzo? Is dit ook echt zo?

Aan de andere kant neem ik aan dat in de zomer de verwarming niet aan staat… dus dan is het er normaal. :thinking:

Edit: en ik ben een soort van fotograaf, dus ik zou daar dan een stukje studio in kunnen bouwen en daarmee geld verdienen.

^je kan het proberen toch? ikweet niet wat er in het contract staat dat je het minimaal voor 1 jaar moet huren of dat je per maand kan afzeggen. Als dat laatste het geval is dan kan je ook altijd nog verder zoeken als het je toch niet bevalt.

Dit klinkt als een kamer die je niet vaak tegen meer zult komen, wauw wat goedkoop en groot!

Ik heb ook verwarmingsbuizen door mijn kamer, en het is dus altijd warm. Het is nu misschien koud buiten, maar 24/7 staat mijn raam open (zo ver als een onderarm lang is zegmaar) en het is nogsteeds aangenaam. Heb een kleine kamer (8 vierkante meter). Dus wie weet kun je het tijdelijk proberen, maar denk dat het wel meevalt…

Doen, wat zeggen je ouders? overleg het daar eens mee. wij hebben het natuurlijk niet gezien! maar als ik dit hoor, zou ik niet durven te klagen. zo groot en zo goedkoop krijg je het nooit meer!

Ik wil ook zo graag op kamers, 2014 klinkt echt nog super ver weg!
zit nu nog op mbo, maar kan niet wachten tot ik ook op kamers kan in breda!

• schrijf je alvast in als je al weet dat je daar wilt -

Ik ben druk op zoek naar een kamer in Amsterdam!
Op dit moment woon ik in een tijdelijke kamer en wil graag een vaste kamer.

Iemand een gouden tip? :wink:

blue-grey.nl !

Ik heb sinds vorige week de sleutel gekregen van mijn nieuwbouw studio bij het science park (via DUWO).
Nog meer nieuwe bewoners van science park II hier op het girlscene forum?

Ik woon er niet, vriendinnetje van me woont er wel! Of althans, ze gaat er wonen. Woon wel heel dicht bij SP :slightly_smiling_face:

Ja nou mijn ouders die bemoeien zich er niet mee laat ik het zo zeggen … :wink:
Ik laat het jullie weten! In elk geval bedankt voor de tips. Ben nu alleen super zenuwachtig, hopelijk wordt het wat! Ik weet ook niet of het voor 1 jaar is of langer. Voorlopig gewoon anti-kraak en dus niet zeker dat ik er heel lang kan blijven. Aan de andere kant staat het gebouw al zo’n 5 jaar te koop/te vervallen dus hopelijk gebeurd het niet dat iemand er opeens in wil…

deze site werkt niet? :cold_sweat:

edit: heb via google gevonden, bedankt voor de tip. Voor de mensen die het nog willen weten: blue-gray.nl met een a