Algemeen 'online kijken/downloaden van films en series ' topic!

Ik doe heel vaak gewoon dit:

Google:
watch (greys anatomy bijv) online.
dan komen er al heel veel sites uit. Uit ervaring weet ik dat: putlocker, videoweed en gorrilavid heel goed zijn :slightly_smiling_face:

movie2k.to

Je hoeft niet eens de ondertiteling dezelfde naam te geven als het bestand zelf.
Je opent gewoon VLC mediaplayer met het filmbestand wat je wilt kijken, je gaat vervolgens bij de tab naar Video → Ondertitelingsspoor → Bestand openen → Ondertiteling opzoeken en je bent klaar.

Sockshare en novamov vind ik ook heel fijn! alhoewel je hem bij novamov nooit stil kunt zetten(om bv. te laden, tenminste dat doet hij bij mij niet.), en dat kan ik niet zo goed hebben.

Ik doe het altijd op die manier, maar blijkbaar kan het zo ook. Wist ik niet. (:

Haha, jep, zo kan het dus ook. Ik heb wel eens gehad dat mijn ondertiteling al dezelfde naam had als het filmbestand en dat 'ie er dus automatisch in stond, maar dit is de manier die ik altijd gebruik.

Je kunt het ondertitelingsbestand ook naar de player slepen.
Dan open je de film of serie en dan sleep je het ondertitelingsbestand gewoon naar de film. Dan hoeft hij ook niet dezelfde naam te hebben.

Handig :grinning:

Ik vind www.shannospot.com heel erg fijn. Ze hebben niet heel veel series en films maar degene die ze hebben zijn gewoon goed, wel zonder ondertiteling maar je hoeft er niks voor te downloaden.

Bij watchseries.eu kun je bíjna alles vinden, ook zonder te downloaden (kan geloof ik wel).

Elke link die ik probeerde moest ik toch downloaden of account aanmaken met een creditcard nummer. Weet iemand een link dat je een film kan streamen?

heel handig!

:astonished: dat yourtvseries.eu hier niet tussen staat! Echt geweldig goede site (:

Is er ook een site die je Ipad ondersteunt? Heb al van alles geprobeerd, maar bij elke site heb je flash oid nodig wat Ipad niet ondersteunt.

tubeplus.me is echt een geweldige site voor, films en series :slightly_smiling_face:

www.sidereel.com is ook goed voor series

Weet iemand een goede site waar je zonder te downloaden series kan zien?

Ik wil deze zomer alle The Hills seizoenen gaan kijken (:
Ff kijken of die ook op de sites die daar staan te zien zijn.

watchseries.eu

Cucirca, tv-links, watchseries.