Algemeen make-up topic meeting

Aan de mods: eerlijk gezegd snappen we niet dat het vorige topic gesloten werd? Er was ook geen reden bij vermeld, een beetje vreemd. Hierbij doe ik nog een poging. Waarom een apart meeting topic? Zodat er hierover niet gespamd wordt in het algemeen make-up topic en we het gescheiden kunnen houden.

[b]Geachte mede-makeupperkippen,

hierbij roep ik u op nog onbekende datum bijeen op een nog onbekende plek.
Op deze geschiedenis schrijvende dag gaan wij, als malle gekken, winkels leegplunderen en lekker praten over make-up.

Houdoe.[/b]

Graag vermelden uit welke regio je komt, of je beschikt over een studenten-ov etc.

Ik zou wel willen komen! Kom zelf uit Breda, heb geen studentenov (nog niet) maar wel een dalurenvoordeelkaart, dus 40% korting in de daluren, wat heel erg scheelt.

‘‘Op deze geschiedenis schrijvende dag gaan wij, als malle gekken, winkels leegplunderen en lekker praten over make-up.’’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hee,
Lijkt mij leuk :grinning: Ik woon in de buurt van Utrecht en heb een studenten OV.

In Utrecht meeten lijkt me sowieso het handigst, aangezien we echt vanuit heel Nederland komen.

Hahaha, omg ik zie het echt al voor me: zakken vol met mac makeup etc.

Het lijkt me echt zo leuk om iedereen hier te zien trouwens, en het samen over make-up enzo te hebben. Hoop echt dat het leuk wordt :grinning:

heyy
ik woon in de buurt van Groningen, maar ik mag helaas niet van mn ouders, bovendien zijn jullie toch allemaal ouder dan ik haha.

Het alto forum mag toch ook een apart meeting topic, potdorie!

:rage:

Samen swatchen enzo. 8-jarige meisjes kinderfeestje. :grinning:

:frowning_face: Jammer, trouwens: het lijkt me een goed idee om het sowieso na de examens te doen maar niet te lang erna en dat iedereen dan op vakantie is

Jammer! Leeftijd boeit niks hoor. :slightly_smiling_face:

PRECIES! WAAROM DIE GOTHICS WEL EN WIJ NIET?!

grapje ik was ook ooit emo enzo, no hard feelings

Voor de meeting moeten we elkaar wel toevoegen op skype, groepschat :DD

Lucht je hart heeft sinds kort ook een slowtopic bij Liefde&Boys :slightly_smiling_face:

Nou goed in ieder geval: we gaan dit topic nu gebruiken voor de meeting en alles wat erbij hoort.
NAAR WELKE WINKELS WILLEN JULLIE SGATJES <3?

Maar mogen er dan wel slowtopics gemaakt worden die voor iedereen toegankelijk zijn?

Sowieso MAC, Douglas, Kruidvat,hmmm…wat nog meer? Wou dat Sephora er nog was :frowning_face:

Hmm snap het wel hoor. Ik bedoel ik heb al vaker gedacht van; oh ik zou best mee willen praten, maar mensen praten er gewoon overheen omdat er een ‘‘vaste groep’’ is in het topic. Ik hoop dat dat gewoon niet is bij ons make-up topic. Iedereen die van make-up houdt moet kunnen komen, zelfs al zeg je niet vaak wat.

Ik ben zelf pas een paar dagen geleden binnen komen vallen. :stuck_out_tongue: