Algemeen: leeftijdsverschil

Omdat er zo veel topics over leeftijdsverschillen worden aangemaakt, dacht ik dat het wel handig was om een algemeen topic te maken.

Ik scheel zelf ook heel wat met mijn vriend en hoewel ik 18 ben en dus in principe volwassen, zijn er altijd mensen die daar een mening over hebben.

Mijn mening is dat een leeftijdsverschil niet heel veel hoeft uit te maken, als de relatie maar gelijkwaardig is.
Zijn jullie met dezelfde dingen bezig? Hebben jullie het leuk samen? Voel jij je gelijkwaardig en dus niet minder? Durf je voor jezelf op te komen en nee te zeggen wanneer je iets niet wil? Verwachten jullie dezelfde dingen van een relatie en van elkaar? Zijn je ouders het er mee eens? (Tot je achttiende heb je met dat laatste te maken) Als het antwoord op alles ja is, vind ik dat het kan.

Natuurlijk heeft iedereen daar een andere mening over en dat is ook goed. In dit topic kun je dus je eigen twijfels kwijt, anderen van advies voorzien of gewoon je mening verkondigen.

Goed initiatief! Ik vond de laatste tijd er inderdaad wel heel veel topics over aangemaakt worden haha

Deze was er al, dus ik heb hem even geupt. Kan er misschien een sticky topic van gemaakt worden?