Algemeen labello topic.

Heeei, meiden post foto’s van je labello’s en zeg waar je ze vandaan hebt, en hoeduur ze kosten! :grin:. Ik post over een paar dagen foto’s,

Posten dus!!

ik vroeg me eigenlijk al heel lang af of de labello starfruit (die met die kersen. hij is roze/rood en geeft ook een kleurtje op je lippen) nog verkrijgbaar was in nederland? en zo ja, waar? en zo nee, hoe kan ik deze alsnog krijgen?

Volgensmij niet nee, maar hij was er vroeger toch wel?

starfruits cherry is nooit in nederland geweest, ik heb hem uit italië.

is labello light kiss fijn?

ah sorry ik wilde hem wijzigen maar ik drukte op quote. XD

starfruit heb je bij claires heel afen toe bij de kassa ligt er zoeen lading labellos voor 2 euro

Ja , heel fijn.:grin:

maakt niet uit hoor :dp

Nee man is net alsof je water op je lippen smeert :stuck_out_tongue:

Ik heb gewoon een normale, maar ik vertrouw het eigenlijk niet, sommigen zeggen dat het slecht voor je lippen is en anderen vinden het weer geweldig, dus ik hou het maar op purol…

Labello is slecht voor je lippen. Je lippen raken er na een tijdje afhankelijk van, gebruik gewoon vaseline als je er last van hebt en iets anders als je zo nodig een kleurtje moet x___x

Nee , vind 'm niet echt fijn. Het brengt ook onhandig op.

dat dacht ik dus al, bedankt voor je mening! :slightly_smiling_face:

Mirjam spaart labello’s haha

Dat kan bij vaseline ook gebeuren…

water?
hoe kom je erbij?
het is meer zeep, wat je op je lippen smeert zo ruikt & proeft het ook. haha

Haha ik ben Mirjam, en ik spaar inderdaad Labello! ik heb er nu 61 verschillende and i love it

Labello is niet verslavend. Het geeft gewoon een fijn gevoel wanneer je het op doet, en na een tijdje wil je dat gevoel liever niet meer kwijt omdat je er aan gewend bent. En waarom zou het slecht zijn voor je lippen? er is niets mis met mijn lippen en ik gebruik best vaak labello.
En er is nauwelijks verschil te merken tussen vaseline en labello, want ze zorgen allebei voor het verzorgende effect.

Ik vind light kiss echt verschrikkelijk, de geur is vies en er komt een waterig goedje op je lippen dat er ook zo weer af is…
Hydro care vind ik de fijnste van allemaal ^^