(Algemeen) Ik heb nog nooit..

Het algemene ‘Ik heb nog nooit…’ topic…

Hier kun je zeggen wat jij nog nooit gedaan hebt en dat je daar heel onzeker over bent, en dan kunnen wij weer zeggen dat dit helemaal niet gek is zodat jij je weer goed kunt voelen.

Voorbeeld “Ik ben 14 en ik heb nog nooit gezoend.” “Dat is heel normaal, dat komt nog wel.” “Oke lieve HuppelTRUT, nu is mijn leven een stuk beter en dat komt helemaal door jou, je bent mijn held!”

(Je mag natuurlijk ook zeggen dat ik geweldig ben, of je god, of zoiets. Dat staat helemaal open.)

Edit: Nee even serieus. Er zijn de laatste tijd veel topics van meisjes die bang zijn dat ze raar zijn omdat ze nog nooit hebben gezoend, een vriendje hebben gehad, seks hebben gehad, etc.
Ik denk dat dat nergens voor nodig is, en die mening deel ik met heel veel andere meisjes op Girlscene. Iedereen heeft namelijk zijn eigen tijd. Je moet je niets aantrekken van mensen die zeggen dat ze al gezoend hebben etc. en die je onder druk zetten. Heel veel van die mensen liegen er over omdat ze zich er ook voor schamen of zijn gewoon ‘eerder aan de beurt’

In zo’n bloemenveld rondgedarteld!
maar dat zal ook wel enkel in films gebeuren

Lieve Brod,

Het is erg normaal dat je deze gevoelens hebt. Dit is allemaal de schuld van de romantische films die een vertekend beeld schetsen van de liefde. Wanneer je dit brandende verlangen behoudt kun je natuurlijk altijd aan een jongen vragen of hij dat met je wil doen. Houd er alleen rekening mee dat het erg kan tegen vallen omdat bloemen erg kriebelen aan je benen en je dan soms de slappe lach krijgt. Ook is er in het echt geen romantische muziek bij, tenzij je daar zelf voor zorgt.

Liefs,

HuppelTRUT

Je doet me denken aan Dr Phil.

haha ik moest om je reactie lachen.

ik heb nog nooit/ ben nog nooit
gezoend/ verliefd geweest/ iemand leuk gevonden die ik goed ken, en ik ben zeventien

Mja en al die insecten en bijen zullen ook wel niet zo heel erg leuk zijn.

Ik heb nog nooit een gebroken arm ofzo gehad!
Ik zit er zo mee… not.
Haha nee ik heb gelukkig geen problemen met de dingen die ik nog niet heb gedaan xD

Komt wel. Mijn beste vriendin is 18 en is nu voor de eerste keer verliefd :slightly_smiling_face:

Dit was ook niet helemaal serieus, maar ik weet dat Brod mij waarschijnlijk ook niet heel serieus neemt :stuck_out_tongue:

Ik irriteerde me gewoon aan al die topics over mensen die zich zo druk maakte dat ze nog nooit hadden gezoend, een vriendje hadden gehad of seks hebben gehad of zo. Terwijl dat nergens voor nodig is.

Ik word 17 en ik heb nog nooit een lief gehad, ben ik nu een alien? ='D

Nee serieus, ik zit er eigenlijk niet mee. xD Ik vind het zelfs vreemd dat een aantal zich al raar voelen terwijl ze nog maar 14 zijn of zo. o.O

Voorbeeld "Ik ben 14 en ik heb nog nooit gezoend." "Dat is heel normaal, dat komt nog wel." "Oke lieve HuppelTRUT, nu is mijn leven een stuk beter en dat komt helemaal door jou, je bent mijn held!"

Jij bent hilarisch! :'D

Ik weet niet hoe ik een vaste relatie moet beginnen/hebben etc. :stuck_out_tongue:
Als ik een jongen leuk vind (wat nog maar 2 keer in mijn leven is gebeurd… Ik weet niet of ik over verliefd kan praten) dan ga ik meestal wel met hem afspreken/kletsen etc. Maar het is altijd zo’n niks relatie zeg maar…
Het komt denk ik altijd ook van beide kanten… Aangezien ik erg op mijn vrijheid gesteld bent en jongens vaak ook…
Maar toch wil ik eens voelen hoe het samen zijn leven nou is.

Iemand tips hoe je zeg maar wanneer je weet dat je de zelfde interesse deelt wat closer wordt…?
Oke dit klinkt best stom!

Ik heb nog nooit verkering gehad, nog nooit gezoend en ben nog maar 1x verliefd geweest, in groep acht. :3 Maar hé dat komt allemaal vast nog wel. Edit: ik ben 16. xD

een voetbalwedstrijd in het echt gezien!

ik heb nog nooit een bigmac gehad

Hé ik oook niet!
*Boks*

Nog geen van die dingen gezoend/vriendje blabla, but don’t really care :’)
& ik heb nog nooit lang haar gehad (dat kwam even in me op)

edit: oh ja, ik ben 16

idd *boks*
maar ik wil het wel een keer proberen alleen vind het zonde van me geld want ik krijg het toch niet op ;d;d

Haha :’) Same reason here!
Hij is veels te BIG…
gek he als ie een big mac heet!

Ik sinds kort wel . xD Ik kreeg 'm niet in m’n mond joh