Algemeen 'Ik heb een fout gemaakt' topic.

Ik zou niet weten of er al zo’n topic is, als dat het geval is wordt deze maar gesloten.

Zoals je in de titel ziet, heb je een fout gemaakt en wil je er over praten en oplossingen zoeken? Hier kan je het plaatsen. Het kan van alles zijn, dingen in famillie, vrienden, school, geld etc.

- Kraak niemand af, mensen vragen niet om jullie mening maar om hoe het opgelost kan worden!

Nee. Ik geloof niet in fouten of spijt. Van elke ervaring, positief én negatief, leer je en wordt je volwassener.

Helemaal gelijk! Maar toch kunnen er dingen zijn die echt bij mensen blijven hangen en waar ze mee zitten!

Mooi topic! (: Goed idee van je om dit aan te maken!
Ik ben inderdaad ook van mening dat je niet teveel spijt mag hebben over dingen die je gedaan hebt, omdat het inderdaad maakt wie je bent…

Maar anderzijds zit ik wel met iets waar ik enooooorme spijt van heb. Ik geef geen details want ik ben bang dat iemand me dan gaat herkennen. Maar ik heb ooit en vriendin van me (die toen zat was) een fout laten maken terwijl ik die had kunnen voorkomen. Ze spreekt nog steeds niet met me :s

Weet je ook waarom je het niet hebt voorkomen?

^Ik heb haar aan de verkeerde mensen toevertrouwd daar komt het op neer, sorry dat ik zo vaag doe, ben gewoon bang dat iemand dit leest en het verhaal herkent

Huh? Heb je NOOIT iets gehad waarvan je dacht: oeps, had ik dit maar anders aangepakt?! Ik geloof dat eigenlijk niet :stuck_out_tongue:

Hier ben ik het helemaal mee eens. Maar dat betekent niet dat je ergens spijt van mag hebben. Van had ik dat maar anders gedaan. Het is onmogelijk dat je dat nog nooit hebt gedacht.