Algemeen: Ik ga naar ... toe, tips?

In deze vakantie worden/werden er veel topics aangemaakt over dit onderwerp. Dat kon inprincipe wel in het Vakantie 2012 topic, maar misschien wordt dat topic dan te groot, dus hier een algemeen topic.

Je kan hier vragen stellen als ‘waar moet ik geweest zijn in Amsterdam’, ‘wat zijn leuke winkels in Amsterdam’, ‘is er een Forever21 in Amsterdam’, etc etc.

Ik hoop dat dit werkt!

-

kga naar rusland en we gaan ook naar een stad waar we nog nooit zijn geweest, ik denk niet dat iemand hier daar is geweest maar ik kna het proberen ;’) iemand die iets leuks weet te vertellen over Nizjni Novgorod ?

Ik kom uit Rusland maar ben er zelf nooit geweest, weet wel dat er heel veel leuke musea zijn en je kan er een leuke boot tour doen langs de volga :slightly_smiling_face:

@Lamametsjaal
Joeee ik heb wel een tip voor je haha! Begin aan een notebook!
Ik zat ook een week opgescheept met mijn ouders, gelukkig doe ik veel aan fotografie en zaten er veel knappe jongens en die combinatie was echt heel goed hihi.
Anyways, kun je tekenen? Schrijven? Fotograferen?
En Sardinië is echt ongelofelijk mooi dus ik denk dat je je wel vermaakt hihi.

mijn ouders willen naar engeland, maar dan niet naar zo’n toeristenplek. Iem. tips?

Oh en je kunt naar Grotta di Nettuno!
Ennnn als je van kunst en cultuur houdt moet je echt Cagliari gaan!

Kijk mijn geboorteland, dit topic is leuk hihi!
Welk plekje als ik vragen mag?

Dankje voor de tip maar zo’n creatieve dingen zijn echt niets voor mij, enkel fotograferen doe ik wel graag maar totaal niet professioneel ofso. :'D Waarschijnlijk plannen mijn ouders weer supertoffe *kuch* museumbezoeken enzo, maar ik overleef het wel. Het zijn maar 5 daagjes haha :stuck_out_tongue:

Ik ga naar VENLO haha, is daar leuk winkelcentrum in de buurt? Of ik heb ook gehoord van Floriane, wat is dat?

Iemand tips voor Cambridge en Bath?

Ik ga binnenkort naar NY en ik zou graag wat leuke winkels willen horen. Ik heb al de M&M store, evenals een Converse en Vans winkel. Naar Macy’s gaan we ook, maar ik zou toch nog wel wat meer winkels willen bezoeken. Iemand? c:

Hahaha! Nou, begin dan met serieus fotograferen :slightly_smiling_face: Op vakantie en op culturele plekjes foto’s maken is altijd leuker dan thuis van het tuinset.
Maar geloof me, op Sardinië is zelfs een museumbezoek nog leuk hihi

ik ga naar BARCELONA voor 3 maanden stage, iemand tips voor iets leuks daarzo? :")

Floriade? Natuurtheater ofzo, met best wel toffe concerten ook haha!

Het centrum, ga de steegjes en kleine straatjes in. En verder echt de toeristische dingetjes. En in 3 maanden leer je een stad goed kennen (:

ik ga naar Parijs iemand tips wat je daar kunt doen of tips over hoe je er het beste kan komen (: ?

Ik zou sowieso de standaard monumenten een bezoekje brengen (Google: monumenten Parijs). En ik raad je ook 't Louvre aan. Verder ben ik er al een behoorlijke poos niet meer geweest, dus ik ben best veel vergeten…

Ik ga naar Budapest! Wat zijn de must sees & must do’s?

Westend shopping centre (: En Mammut is ook wel leuk (1 &2) alleen qua winkels vond ik het meevallen. Er zijn genoeg dingen te bezichtigen maar heb ik zelf niet gedaan. Het ov is niet echt een aanrader maar taxi’s kosten niet veel als je van tevoren de prijs vraagt.