Algemeen: Hoe spreek je die ene leuke jongen aan topic.

‘hoi’
‘heee’
‘hoe gaat ie?’
‘ja goed, met jou?’
‘ja goed man, doei he’

goed, die was niet eens leuk maar ik heb echt heelheelheel vaak dit soort domme gesprekken. en ik lach me dood. (ja, in de supermarkt, op school, uitgaan).

Ik liep laatst op de trap naast een jongen die ik al heel lang erg leuk vind en de hele weg heb ik alleen maar zitten opletten dat ik niet zou struikelen of vallen & bedenken wat ik ging zeggen en voor dat ik het wist was ik alweer boven xD heb de hele dag spijt gehad dat ik niks had gezegt haha.

haha,volgende keer beter

Een jongen moet toch beginnen met praten :flushed:

Ja maar wie zegt dat die interesse heeft?
Jij valt op hém, andersom weet je nog niet.

up

up

nog ideen?

als je bij je kluisje staat een boek laten vallen en als het een echte gentlemen is raapt hij het wel op voor je :cold_sweat:
en als het een vakkenvuller is vragen waar iets ligt.
en op school kan je hoi zeggen of naar hem lachen, ik zou eerst naar hem lachen zodat hij je herkent als je hoi zegt.

En tijdens het uitgaan dan? :stuck_out_tongue: Ik durf er opzich wel naar toe te gaan, maar ik weet serieus geen gespreksstof… :bored:

Ik stem hiervoor!

Behalve dat ik de jongens die ik leuk vind altijd al wel ken en al mee praat. Dat is trouwens ook een goeie! Gewoon iemand leuk gaan vinden waar je al wel mee praat :stuck_out_tongue:

als hij aan de bar staat vragen of hij het leuk vind hier, en dan gewoon een gespek beginnen of hij hier vaker komt, tijdens het uitgaan praat je zowiezo makkelijker vind ik :stuck_out_tongue:

en als je op de dansvloer staat naar hem lachen of naast hem dansen ofso.

Er zit een jongen een klas hoger dan mij en hij zit in de 4e dus gaat van school af.
ik ben al 2 jaar al verliefd op hem en hij begon pas op de fiets opeens tegen mij te praten ik viel zowat van de fiets af Ö
heel ontopic is dit x’D
maar je moet gewoon over iets lullen
wat zit je haar leuk ofzo

Haha gister was het heel grappig, we waren in een soor cafeetje en ik was flink aangeschoten en toen heb ik aan aan jongen gevraagd of hij please met me mee naar buiten ging omdat ik het zo warm had… Dat deed hij en later op de avond toen ik wat meer nuchter was hebben we gezoend! x

Gewoon een keer aanspreken en over iets random praten.
Maar begin alsjeblieft geen dom verhaal te lullen want dan verpest je het xD ( m’n vriendin deed dat ooit, ik stond erbij en keek hoe ze faalde)

haha ja het ligt er ook een beetje aan, soms is het wel goed als je gewoon wat zegt een soms ook weer niet :stuck_out_tongue:

hahaha! dat kan ook ja!

er is zo’n leuke jongen! hij werkt bij de j&j, dat is dus zo’n mannenkledingwinkel. en daarnaast ligt de vero moda, dus altijd als ik in de vero moda ben kan ik kijken in de j&j en hij lacht wel eens, maar dat is dan echt zo’n winkelmedewerker-lachje, als je snapt wat ik bedoel? ;p
hij heeft op de school gezeten waar ik nu op zit, daar keek hij altijd heel erg en ik keek ook, maar toen was hij ineens verdwenen van school, terwijl hij geen examen heeft gedaan en wel in zijn examenjaar zat. ik weet ook zijn naam en achternaam (okee, klinkt stalkerig), maar hij heeft geen hyves…
hoe spreek ik hem aan?
ik heb echt géén idee!

Dan ga je na hem toe en zeg je : heej , jij zat toch bij me op school ?, maar nu zie ik je nooit meer
en zo gaat het gesprek vanzelf denk ik, en dan vraag je ze msn.

ik spreek leuke jongens altijd vanzelf , meestal om een domme reden.
er was op school een jongen die ik wel knap vond, maar ik hield me niet met m bezig.
en toen op een dag had iemand mn potje lipbalsem HEEL strak gedraaid.
en toen liep ik naar hem en zn vrienden toe of iemand het open wilde maken.
ik kende toen bijna niemand van hun persoonlijk, maar dat doet er niet toe.
xD nu ken ik m wel, en heb ik zn nummer, en msn, en hyves