Algemeen: Hoe spreek je die ene leuke jongen aan topic.

Net als mij zijn er denk ik veel meiden die niet weten hoe die ene jongen aan te spreken. Dat kan zijn: iemand van school, de hockey, vakkenvuller etc. Daarom hier een algemeen topic voor iedereen die met dit probleem zit. Laten we elkaar helpen en steunen haha! :relieved:

wel leuk idee voor topic!
uppie

Zeg: Hoi.

Nee seurieuws. heb ik ook gedaan. ook iets leuks wezen doen samen.
Maar het was um gewoon niet x’]

Haha heel cliché : knal tegen hem op en bied je excuses aan.
Heb ik gedaan en heeft gewerkt

jonge van me klas hij weet dat ik hem leeuk vind
en als hij naast me is dan ben ik altyd verlegen:$

gewoon beginnen met praten :grin: ligt er ook aan hoe je 'm kent…
zit je samen in de klas, zit naast/voor 'm en zeg iets randoms over de les of zo… leen desnoods een pen :stuck_out_tongue: dan weet ie iig een beetje wie je bent (sowieso wel als je in de klas zit toch, maarja)
nja, gewoon PRATEN
en niet te moeilijk doen :grin:

ik bots altijd tegen iedereen behalve de juiste persoon :grin:

gewoon een simpele hoi. en daarna kun je misschien dingen vragen of alles goed gaat enzo. :]

blablabla praat! :blabla1:

Misschien kun je dan beter een slachtoffer uit kiezen in plaats van te wachten op toeval…=)

Vakkenvuller!
hehe hij staat erbij
oke tips"

Ga over op zijn producten, als hij vleesjongen is, ga je keivaak vlees halen of als hij groentekerel is, ga je keivaak appels kopen en dan wil je maar 1 soort appels en dan moet hij telkens kijken of ze ze hebben en dan komt hij met vette uitspraken aan als ": ‘een pink lady voor een pink lady’

whoooops :grimacing:

even een upje :stuck_out_tongue:

WHAUHAHAHAHAHXD k ga helemaal stuk:$
ga ik ook doen naar die gene die ik leuk vind:P

als diegene steeds naar je kijkt: zwaaien! ik zweer het… het werkt!

ennuhhm… ff een vraagje tussendoor… hoe spreek je iemand aan die elke dag, om 8 uur langzaam langs de bushalte rijdt en je aanstaart? zwaaien heb ik gedaan en hij zwaait tegenwoordig uit zichzelf terug :stuck_out_tongue:
ik weet waar hij woont, zal ik een briefje onder zijn ruitenwisser doen? :cold_sweat:

Een dom lul verhaal gaan lullen:P

Ik wist toevallig wie het was omdat een hij in de carnavals vereniging van een vriendin zat nya niet echt een vriendin iemand waar ik soms mee praatte ofso:P En toen ging ik een dom lul verhaal ophangen over die cv, datik daar ook altijd kwam (Die carnavalsvereniging organiseert elk jaar carnaval in die plaats) maar ik wist niet dat hij daaro ok zo actief was:P Vet vor lul haha, maar hij vroeg mijn nummer en hele tijd gesmst en toen kregen we wat, blijkbaar wel indruk gemaakt haha.

Okeee dit is eigenlijk een zo slecht voorbeeld XD

up

ja dat doe ik ook altijd.
achteraf heb ik dr dan altijd hartstikke spijt van wat ik allemaal heb lopen lullen. :tipping_hand_man:

als hij op voetbal zit, ga je daar vragen over stellen…
welk team? of als hij gewonnen heeft!
En heeft hij gewonnen? Dan gaat hij je met trots
vertellen hoeveel doelpunten hij heeft gemaakt!

Ik moet gisteren helpen op een feest van school en ik zat daar met 2 jongens bij de vestiaire en we hadden heel lang niets te doen, dus we waren gewoon wat aan het praten en de ene jongen kende ik eigenlijk helemaal niet, maar ik vind hem misschien wel leuk. Hij zit dus bij ons op school ook, maar ik heb nooit les met hem en ken ook geen gemeenschappelijke vrienden ofzo. Is het dan niet best raar als ik ineens op school eens iets tegen hem zeg? Misschien wel niet, maar ik ben altijd zo bang om mij belachelijk te gaan maken en ik durf veel te weinig gesprekken beginnen met leuke jongens :woman_facepalming:

ligt eraan,
ik vond een jongen uit mijn klas leuk, en dat is nu dus mijn vriendje.
ik heb gewoon eerst veel met hem gsmst, en als ie wat zegt moet je hem gewoon heel uitdagend aankijken hem tegenspreken bijv;

ik heb een spiermassa waar een kogel doorheen kan
whahahaa, niet man

ofzoiets! :blush:

en vind je een jongen leuk die niet goed kent dan zeg je gewoon altijd hoi en praat vaak op msn ofzo!