Algemeen gala topic

Hallo dames!
Je snapt het, post hier galajurken etc. (:

ik moet er ook nog 1 kopen , ben hard op zoek!

Ik heb er zelf geen nodig maar O My God kan niet wachten tot het wel zo is :stuck_out_tongue: tot die tijd zal ik hier maar een beetje naar jullie jurkjes kijken…

xxx Moon

soms zie je wel eens galajurken bij de CoolCat! Alleen ik kom daar nooit meer dus ik weet niet of ze die daar nog hebben :stuck_out_tongue:. En het nadeel is dat die jurken daar meestal van polyester zijn…

Ik wil opzich wel gaan ofzo, maar eigenlijk houd ik helemaal niet van dansen, daarbij heb ik alleen sneakers dus dan zou ik én schoenen én een jurk moeten kopen wat me dus heel veel geld gaat kosten voor iets wat ik 1 avond aandoe, en daarna in mijn kast hang. dus ik ben aan het twijfelen of ik wel wil gaan >.<

Elk jaar denk ik weer… dit jaar wil ik een leuke galajurk voor de verandering…maar nooit lukt het grrrrrrrrrrrrrr
maar dit jaar ga ik er weer voor
Morgen naar amsterdam ff winkelen =D onder het motto ‘staken’

aaaa, ik heb er eindelijk 1. Ik heb maatje 32/34 dus het is moeilijk om een jurk te vinden. Maar het is gelukt, ik heb een rode enkel-jurk met een pijpassend vestje met 3/4 vleermuis mouwtjes met een mooie strik. de jurk heeft onderaan een randje zwarte tule en er zit een strik in mijn nek. Van de steps, bij elkaar (jurk en vestje/bolero ding) 149,90 euro. Boven mijn budget maar ik heb een lieve moeder :slightly_smiling_face:

waahooow duur =p maar heb je een foto ofzo? dat vind ik leuk !

Hoi!!
Eindelijk heb ik mijn droomjurkje gevonden!!
Zwart satijn strapless jurkje met een ballonrok maar nu nog een grijze bolero dus tip zijn welkom!!
Liefs

ik wil er wel 1 maar ik heb ng niks XD

Ik ben van plan morgen er eentje te gaan kopen.

Hmm heb al 2 gala’s gehad dus wordt een beetje saai om ervoor te shoppen, want dat is gewoon zonde van het geld xD
Ik heb nu gewoon allemaal oude spulletjes by elkaar geraapt die ik byna nooit aan heb gehad. Heb geen zin om een foto te plaatsen dus ik vertel zo wel even hoe het er uit ziet:

• Zwart jurkje dat alleen by mn borst strak zit en daaronder helemaal wijd valt.
    Gewoon van normale stof zoals shirtjes.
  • Een zwart klein tasje met lang hengsel zodat ik hem om kan hangen
  • zwarte pumps
  • grote vierkante vintage oorbelknoppen met zigzag donkerblauw/goud
  • haren losjes krullend opgestoken met hier en daar een paar steile plukjes & krulletjes loshangend

zoiets wordt het waarschijnlijk :grinning: lekker simpel dus
als ik nog een foto maak post ik m wel

Haha, je hebt zat jurken van rond de 30/40/50 euro! en schoenen kan je bij schoenenreus/van haren/ shoeoutlet etc voor 10/15 euro kopen! En misschien heb je nog balerina’s van de zomer? Dus je kán voor 40 euro klaar zijn, en dan koop je gewoon een simpele jurk die je opleukt met je eigen sierade… Dan kan je hem volgende jaar wéér aan met andere sieraden!

Waar heb je die gevonden?

ik heb nu een grijze bolero aan, van de wonderwoman.
en bij h&m hebben ze ook.

Ik heb vanmiddag een jurk voor het gala gekocht… bij de h&m voor 20 euro, echt ontzettend simpel maar wel heel erg mooi :slightly_smiling_face:

ik heb er een ‘ontworpen’ is misschien ga ik die laten maken :slightly_smiling_face: I hope so! anders ga ik die knipp december kopen en die jurk van renate maken (met m’n mamsie)… kijk maar even do it yourself van girlscene, daar staat het

ik heb echt een super mooie galajurk (vind ik zelf dan) en hij was maar 37.50!

http://img520.imageshack.us/img520/834/galajurkgu4.th.jpg

Ik heb 'm ook al gekocht.
Ik had hem rond 12 december gekocht ofzo…
Ik zou eerst naar het gala gaan hier in de nieuwe doelen, maar ik mocht ineens niet meer van mn ouders + de kaartjes waren uitverkocht :frowning_face:

Mijn jurk is strapless, zwart en er zit een soort barok achtig zwart patroontje op:

http://img178.imageshack.us/img178/402/mynngalajurkdbw2.th.png

De accessoires die ik er bij draag:

Zwarte glitter ballerina’s
Zwarte strik (voor in mn haar)
Zwarte grote oorbellen

Ohh wat een mooie jurken allebij! ^^
Waar hebben jullie ze gehaald als ik vragen mag :x ?