Algemeen Feest Topic

Geef je een feest?

Vertel er over en vraag het hier. Dat staat wel zo opgeruimd in het forum :slightly_smiling_face:

Mijn vraag:

Ik geef een ‘Gelukkig zijn de examens voorbij’-feest (een examenfeest voor dat de uitslag bekend is) maar ik heb 3 verschillende vriendengroepen die heel verschillend zijn en ben een beetje bang dat het niet zo goed mixt. (Niet dat ze ruzie krijgen maar gewoon dat ze te anders zijn.) Zal ik ze toch alle drie tegelijk uitnodigen?

Oh en heeft iemand nog muziek, food en drank tips want anders wordt het gewoon dance, bier, wijn en chips.

ik heb dit ook altijd als ik een feest ofzo geef. ik heb op drie scholen gezeten, en heb bij alle drie de scholen ongeveer 5 hele goede vrienden over gehouden.Op mijn verjaardag had ik een feestje met ál m vriende, om te kijken hoe het zou gaan. Maar het klikte totaal niet en was eigenlijk helemaal niet gezellig.

Wil je echt een heel groot feet gaan geven? Want als dat niet zo is kun je misschien gewoon 3 feestjes geven. Dat doe ik nu dus ook altijd.

En over muziek, eten en drank heb ik geen idee met wat ik je kan aanraden.

Dat heb ik dus ook. Ik wil het dan met vriendinnen samen vieren, maar we hebben totaal andere vrienden…

Je kunt voor drankjes enzo even kijken in het Examenfeest topic.

ik denk dat het wel kan, maar dan moet je wel echt een groot feest geven. niet zomaar 15 meiden uitnodigen, maar een echt feest met muziek om te dansen zegmaar, en dan ook wel meerdere mensen. wat drank erbij en het word (bijna) altijd wel gezellig :slightly_smiling_face:

ja idd, wat beverr zegt. Als het veel mensen zijn is het toch juist gezellig, met muziek erbij enz. inderdaad. Mij lijkt het wel leuk, kun je nieuwe mensen leren kennen enzoo!

ehm ja inderdaad, wat hier gewoon gezegd is
als je een groot feest geeft, dan zou het wel kunnen inderdaad!
tja, en sorry, verder niet echt tips …
dus upje voor jou!