Algemeen buget musthaves topic

hoi allemaal!

dit is een topic om al je budget aankopen/aanraders op te laten zien!

het kan van alles zijn! van makeup tot kleding tot verzorgings producten!!

liefs

euroshopper krackers

hand & nagel creme van Vaseline
te koop bij: etos, kruidvat, da, vrijwel alle drogisterijen denk ik

fijn voor in je tas
ruikt lekker
maakt je handen zacht en je nagels sterk

kost iets van 2,50

en de catrice eyebrow filler!
ook heel fijn!
kost iets van 3/4 euro denk ik

De make-up producten van de Action !

Ik vond de mascara en eyeliner vreselijk! De oogschaduw is wel goed.

catrice eyebrow filler, heb hem zelf niet maar schijnt een goede dupe te zijn van Make Up Forever aquabrow.

Ik vind de make up van NYC ook goed :slightly_smiling_face: Zo duur is het ook niet. Ik denk net iets duurder dan catrice, maar niet veel duurder.

Oh, ik heb juist een hekel aan hun make-up producten haha! :slightly_smiling_face:

Producten van Essence en Catrice! :slightly_smiling_face: Altijd lekker goedkoop en werken prima!

Ik vind de kruidvat eigenmerk cleansing lotion, die met kamille erg fijn, en kost maar iets van 2 euro

wenkbrauwpotlood van de Hema
vloeibare eyeliner van NYC

^ Inderdaad dat wenkbrauwpotlood is heel fijn! Maar eigenlijk vind ik sowieso de make-up en verzorgingsproducten van de Hema superfijn! Ik heb er ook mascara en eyeliner van die allebei echt superwaterproof zijn, ik heb mooie blushes van de Hema, de nagellak vind ik erg goed en de gezichtsscrubs en peelings zijn ook heerlijk! En zo nog wel wat meer dingetjes :slightly_smiling_face: Oh alleen de make-up kwasten vond ik niet fijn, die lieten haartjes los…

Was er trouwens niet al zo’n topic al dit…?

Edit: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/favoriete-lowbudget-producten-258464.0.html

Welke mascara is die waterproef van de hema? Ik en ereen nodig voor op vakantoe haha

Ohh ik wist niet dat er al zo’n soort topic was!!
Maar die is het een bericht achter gelaten in februari!
Dus dit kan dan misschien een nieuwe zijn

Umm, ik heb nu 'volume waterproof’ geloof ik, maar ik heb meerdere gehad en eigenlijk elke waterproof versie van de Hema is gewoon goed waterproof :slightly_smiling_face:

Nagellak remover van de Etos! Zit in een oranje verpakking, is een grote fles en hij droogt je nagels niet uit! En dat voor maar 1 euro :slight_smile:

Het HEMA wenkbrauwpotlood inderdaad.
Ik vind de gelliner van Essence ook heel fijn! Hij is prachtig mat, en zit de hele dag zonder af te geven.

de kokosmakeup doekjes van de action zijn helemaaal het einde!!