Algemeen Boekentopic. :P

Heeyy!
Plaats hier de naam van een boek en zet erbij of het een mooi boek is of niet en waarom? :stuck_out_tongue:

Anke de Vries - Blauwe plekken;
Ik vond het een mooi boek maar het einde is wel vreemd. En ik ben er toch iets te oud voor denk ik. :stuck_out_tongue:

Rosalind Laker - De gouden tulp
Mooi boek, maar af en toe wel een beetje lastig om je in te leven omdat het in de 17e eeuw ofzo speelt.

alle harry potters!! :grinning: van J.K. Rowling natuurlijk. ik ben echt een te grote fan van harry potter! :laughing:

Die serie van Eragon van Christopher Paolini 0=)
Leuk jeugdboek (fantasie)
Vond ik dan =)

*alleen de derde komt maar niet ui Ö

Vind die harry potter boeken een beetje afgezaagd worden. ^^

Buiten zinnen van Wallis de Vries;
Supermooi en alles behalve voorspelbaar.

En heeft iemand dat verhaal van 40 dagen in de kelder, ik weet niet precies hoe die heet gelezen?

xx

met marc dutroux, ik heb hem namelijk gekocht, maar ik weet niet of ik er beter nog even mee kan wachten?

PRetty little liars 2. Errug leuk!

upje!
:stuck_out_tongue:

Ik heb nu Timboektoe’s uit heel leuk!

[i]alle boeken van Louise Rennison vb. tijgers tanga’s en tongzoenen
alle boeken van Tyne o’Connel vb. hoe versier ik een prins
alle boeken van Lisi Harrison vb. de clique

Het zijn trouwens wel heel erg meisjesachtige boeken en niet heel diep ofzoo xD

doeeg xx[/i]

De shopaholic serie van Sophie Kinsella.

parfum: de geschiedenis van een moordenaar (Het boek waar de film ‘perfume’ op gebasseerd is) vond ik mooi

Ja die heb ik gelezen. Kun je gewoon doen hoor, staan geen hele zieke dingen in (vind ik).

Ja van danny wallace is echt superleuk :bowing_man:

[quote author=Clueless link=topic=88959.msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg2489273#msg2489273 date=1203444653]#msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg2489273#msg2489273 date=1203444653] date=1203444653]#msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg2489273#msg2489273 date=1203444653]#msg

Ja, die heb ik ook allebei gelezen. Maar het tweede deel stopt net op een spannend moment, als ik het me goed herinner. Grrr.

[quote author=Clueless link=topic=88959.msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg2489273#msg2489273 date=1203444653]#msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg2489273#msg2489273 date=1203444653] date=1203444653]#msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg[quote author=JohnnyBGoode link=topic=88959.msg2489273#msg2489273 date=1203444653]#msg

Ik vind dat meestal niet zo moeilijk, maar dit boek vond ik niet zoveel aan. Maar de verhaallijn op zich was wel goed.

Ik lees heel veel boeken van Thea Beckman, ik vind dat zij heel goed kon schrijven. Ik spaar ze, muahaha.

is er een 2de!!! die moet ik hebben!!!

Ik heb een hekel aan lezen, maar dat komt omdat ik er gewoon achterlijk lang over doe, omdat ik heel erge dyslexie heb. Toch moest ik voor mn havo diploma aardig wat boeken lezen… Hier een lijstje:

Phileine zegt sorry (Ronald Ghiphart), het enige boek waar ik me dood om moest lachen!
Vals licht (Joost Zwagerman), beetje apart maar wel bijzonder!

Ohh… En Bloemen op zolder is ook wel oke (geen literatuur, maar niet heel kinderlijk ofzo). Dit boek is van Virginia Andrews.

Ik vind boeken van jan wolkers echt fijn om te lezen.
en boeken van evert hartman vind ik ook steengoed altijd.

Zijn er meiden die boeken willen ruilen?

Hier mijn voorlopige ruillijstje:

Zwart-wit - Mark O’Sullivan
De laatste brief - Hanneke De Jong
Hartslag - Garret Freymann-Weyr
De Weduwnaar - Kluun
Katie.com - Katherine Tarbox
omnibus - jil karoly
Voor ik doodga - Jenny Downham
Bruiloft aan zee – Abdelkadir Benali
heartwarmer - for a special friend (gedichtjes)
klein boekje - een dierbare vriend (gedichtjes)

Zal binnenkort de zolder nog eens opruimen
Heb ik er vast nog wel meer liggen.

Ben zelf op zoek naar het boek.
Echte mannen eten geen kaas - Maria Mosterd

Bij interesse graag even een PM sturen.

XD.