Algemeen bodybutter/bodylotion-topic!

Er was nog geen topic van, dus leek het me leuk om een algemeen topic te maken. Hierin kun je:

-Een bepaalde butter of lotion aanbevelen of juist afraden
-Advies vragen/geven
-Reviews posten (geen link naar je blog oid, gewoon hier neerzetten)

Etc. etc. etc.

BEKENDE MERKEN:
-The Body Shop
-Victoria Secret
-Therme
-Inecto
-Lush
-Philosophy
-I love…
-Sabon
-Rituals
-Vaseline
-Etos huismerk

Yay, haha :grinning:

Ik zet Sabon erbij.

Helpt het tegen striae op je benen?

Door de huid soepel te houden met een voedende crème of bodylotion kan je bijdragen aan het voorkomen van huidstriemen of striae.

Oh, leuk topic!
Mijn favoriete body lotions zijn Kiehl’s creme de corps, TBS Vanilla body lotion en Nuxe 24hr Moisturizing body lotion.
Qua body butters vind ik eigenlijk alleen die van TBS goed, en liefst dan nog de wintergeurtjes :’) (shea, chocomania, almond, …)

Ik vind TBS heeeeeerlijk.

Ik zweer bij die bodybutters van Rituals :bowing_man:

http://static.fonq.nl/data/producten/21204-groot.jpg

Pure liefde. <3

Ik heb ooit een bodybutter van de H&M gekocht, hij ruikt heerlijk en dat is ook eigenlijk de reden waarom ik hem heb gekocht. Er is niks mis mee, maar volgens mij moet je voor een écht voedende bodybutter/-lotion toch iets van een ander merk hebben.

the body shop body butters zijn echt hemeeeeels <3

ik ben helemaal verliefd op de bodybutters van Rituals[font=Helvetica Neue](ll)

Ik ga straks nog wat merken aan de beginpost toevoegen.

De bodybutters van the Body Shop en Rituals zijn inderdaad echt heel fijn. Verder vind ik zelf de bodylotions van Vaseline erg goed werken, heb meestal de gele fles. De groene met aloë vera is ook erg lekker c:

De chocolade en vanille(kerstspecial volgens mij) bodybutters van de body shop zijn echt heeeerlijk. Werken ook echt goed bij schrale plekjes enzo.

Er is al wel een huidverzorgingstopic, daar valt dit toch ook onder lijkt mij?

Ik heb een heerlijke dodezee bodybutter van de Hema :slightly_smiling_face:

ik heb een stuk of 14 potten staan van tbs en ik kan echt niet stoppen met die dingen kopen in de sale hahah
bij de aldi hadden ze eerst ook echt hele goede, ik weet niet of ze die nog hebben ik kom er nooit meer maar het zijn paarse en rode potten en ze ruiken echt super lekker en zijn heel dik en voedend!

De body butters van TBS zijn echt fijn. Trekt snel en soepel in en blijft lekker ruiken.
Bodylotions heb ik van Etos huismerk, ze zijn niet zo heel geweldig, maar voor dagelijks gebruik vind ik ze goed genoeg.

THE BODYSHOP IS THE SHIT!

Ik gebruik het al 5 jaar lang!
Favourite: STRAWBERRY!

xoxo
merartz

meiden check ook mijn BLOG: http://merartz.blogspot.nl/

Ik heb die grote ronde pot van Therme. Echt super fijn en hij ruikt ook nog eens lekker.