Algemeen Blackberry topic

Ik heb ook t-mobile. En als die 6 maanden afgelopen zijn, betaal je 12.50 per maand, voor onbeperkt gratis ping en internet enzo :slightly_smiling_face:

Ik weet niet welke blackberry je hebt, maar ga er maar vanuit dat het je heel veel geld gaat kosten.
Bij mij deed mijn scherm het niet meer (wat blijkbaar veel voorkomt bij bb’s) en ik moest 2 weken wachten tot ik gebeld werd over de kosten en na nog een week kon ik hem in de winkel ophalen.

MAAR blackberry repareert 99 van de 100x niet maar vervangt de hele telefoon, dus als je niet verzekerd bent mag je een nieuwe telefoon betalen :frowning_face:

hoop dat je verzekerd bent!

ik zoek al een tijdje leuke thema’s voor mijn curve 8520, iemand leuke?

oke dankje!
alleen ik ben net naar belcompany geweest voor informatie (maarik vergat de helft te vragen ahum… )
maar die man zei dat het niet onbeperkt internet is, maar 1 gig
en dat was wel veel zei hij, alleen ik ben vergeten te vragen wat er gebeurt als ik meer als 1 gig gebruik… :grinning:
maar binnenkort ga ik nog een keer heen haha

moet je dan je blackberry verzekeren ? :astonished:

Daarvoor heb je toch gewoon garantie??? Kijk je moet hem niet van de trap afgooien ofzo maar als opeens mijn scherm het niet meer doet wat niet mijn schuld is wil ik gewoon dat het gemaakt wordt of ik een nieuwe krijg zonder te betalen hoor.

ja daar heb je garantie voor
bij mij deed iets raar en toen kreeg ik een nieuw toestel duurde wel 2 maanden ofzo

je moet even dat cd’tje in je pc doen en je blackberry updaten dan hersteld die ook zeg maar

Wie weet er leuke spelletjes/app’s ghehe ;$
ik ben nogal keihard opzoek naar spelletjes…

de apps die ik veel gebruik/heel handig vind zijn:
-Battery Watch
-BeamExplorer
-Copter
-Facebook
-Falldown
-Menu Clock
-Navita Translator
-Screen muncher
-Shazam
-Twitter
-Ubersocial
-Windows live messenger
-Whatsapp

En wat ook een hele handige is: CameraMuteapp
Dat is een app om het geluid van de camera van je telefoon uit te zetten. Moet je even op google zoeken op: blackberry camera mute app en dan krijg je het als het goed is wel.

Ik heb een vraagje en ik hooop dat iemand me hier kan helpen. Google leverde niets op.
Ik had bb app world op mijn bb staan maar toen kwam er een nieuwere versie, ik die netjes gedownload en geinstaleerd maar alleen nu staat ie nergens meer, hij is spoorloos verdwenen. Bij opties en dan toepassingen staat hij wel maar via daaar kun je hem niet openen.
Dus ik verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar hij blijft onvindbaar. In de winkel konden/wilden(?) ze me niet helpen want hij wist er niks vanaf. Hij verwees me door naar het servicecenter in de buurt.
Maar die mensen ken ik, moet ik gaan betalen om mijn bb app world te vinden dus ik probeer het eerst maar zo.

ik heb een vraagje. Bij de zwarte bb bold 9780 krijg je een leren zwarte hoesje erbij. Is dat ook het geval bij de witte versie van de bb bold 9780?

Nou al mijn toetsen reageren niet meer, en daar kan ik niks aan doen want het viel ineens uit. Ik heb de telefoon nog geen jaar dus er zit nog garantie om. Lijkt me niet dat ze er dan geld voor kunnen vragen?
ik heb trouwens de BB Curve 8520

Ja die krijg je bij de witte ook

mijn app world is opeens verdwenen,
het icoontje staat er niet meer en ik heb al een battery pull gedaan, gereboot en ik heb ook al opnieuw proberen erop te instaleren en een andere app eraf te halen.
niks werkt, ikword nu toch wel super gek ervan aangezien het al iets van 4 dagen zo is
iemand een idee?

Weet iemand heel toevallig welke bb het langste meegaat? Want ik had eerst een curve, maar die is gestolen. Dus nu wil ik een nieuwe kopen, maar ik vind het een beetje stom om weer een curve te kopen, want dan is het gewoon of ik mijn oude curve heb teruggekocht… Alleen ik lees de laatste tijd allemaal berichtjes van mensen op facebook e.d. dat hun bb weer stuk is en ik vind het een beetje zonde om een nieuwe bb te kopen die meteen stuk gaat…

Nou je kan je blackberry verzekeren ja, dat is dan voor 7 euro ofzo per maand extra? Maar ik vind mijn abonnement al zo duur dus ik wilde gewoon extra voorzichtig zijn…

En garantie is natuurlijk niet bij val/stoot/water-schade… en ik heb hem inderdaad laten vallen toen ik hem in het hoesje wilde doen (!!) dus helaas pindakaas. Maar het scherm is dus blijkbaar enorm gevoelig dus moet je echt voorzichtig mee zijn!

ooh en soms kunnen dingen wel binnen de garantie vallen, maar als jouw telefoon beschadigingen laat zien aan de buitenkant, zeggen ze heel vaak dat het valschade is, dat zei de vodafone meneer in ieder geval haha

dus ik ben 369,95 euro armer, thank god had ik nog de 9700

Als ik me op msn heb aangemeld op mijn blackberry meld ie me na een tijdje af en dan staat er dat er een service fout is ofzo en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dit heb ik altijd. Weet iemand hoe dit komt?

wie weet leuke thema’s?

Ik neem volgende week een blackberry bij m’n abo, maar welke zouden jullie aanraden? Torch valt eigenlijk al buiten mijn keuze tenzij deze echt sterk boven Curve en Bold aangeraden wordt. Hoewel touchscreen voor mij niet echt een geweldig idee is :’]