Algemeen Blackberry topic

-

Huh, ik zie m’n post niet dus kan zijn dattie dubbel is, of er staat gewoon niets.

Edit: hij stond er dus dubbel

ik kan niet wachten tot ik mijn bb krijg, heb hem gisteren besteld <3

Ik heb 9780 en betaal 30 in de maand, ik hoef nog maar 1 jaar :wink:

Mijn bb doet heel irritant. Als ik een foto op mijn computer wil zetten koppel ik mijn bb dus aan de computer, zet ik de foto erop, en koppel ik hem weer los. Maar als ik hem dan losgekoppelt heb staan ineens alle foto’s die ik ooit gemaakt heb bij mijn afbeeldingen. Dus ook foto’s die ik verwijderd heb. Weet iemand hoe ik dit weer ongedaan kan maken? En liefst voorkomen.

Ik stel nu waarschijnlijk een vraag die al 500 keer gesteld is, maar ik heb sinds vandaag de Bold 9780, maar hoe verander je je thema? aangezien in boven, en onder op m’n scherm een dikke zwarte balk.

Je kan thema’s downloaden in die app world van ze =] en dan ‘run’ en dan gaat ie werken!

Ik krijg waarschijnlijk van mijn neef een BB, alleen ik vraag me af of ik dan wel kan pingen enzo?

je kan altijd pingen.
nu heb ik 2 problemen.
ten eerste, hij pakt mijn geheugenkaart niet, ookal doe ik hem erin of eruit, hij pakt hem niet. als ik een video wil maken zegt hij iets van een mediakaart.
en nog wat, welk progamma is goed voor liedjes downloaden op je bb?

-

oke ik heb een vraag, ik heb een abonnement en die is bijna afgelopen en dan wil ik een blackberry gaan kopen. maar moet je dan wachten tot je abonnement is afgelopen of kun je dat dan ook gewoon omzetten als je al eerder een blackberry abonnement afsluit?
Ik wil dan dus niet hetzelfde abonnement als dat ik nu heb, dus dat veranderd dan wel.

Als je een blackberry abbonement neemt, en er zit Instand Email bij, betekend dat dan ook dat je onbeperkt internet heb en pingen enzoo?

-

hee ik wil graag een torch 9800 white, iemand ervaring mee? ^^

de geheugenkaart pakt hij weer, en ik krijg gewoon liedjes van vriendinnen. :grinning: blackberry curve 8520 superfijn, heb hem in het wit met een wit hoesje, dus hij verkleurt niet snel. ben er blij mee.

waar kan je hoesjes halen die ook het sherm beshermen??

als je speciaale blackberry internet heb je heb nu bij vodavone ofzo een prepaid internet dat zeg maar 12 50 per maand kost wat dan van je prepaid afgaat

x

heb je wel internet dan