Algemeen Blackberry topic

Omdat er zoveel topics over blackberrys zijn, hier een algemeen topic!

Ik dacht dat die er allang was haha.

Ik hou van mijn witte blackberry bold 9700!

Ik hield er ook van, tot hij kapot ging = (

waarom moet er nou een apart topic voor bb’s? er is toch al een ‘algemeen coole mobieltjes topic’…

^ Omdat er heel veel losse topics over gemaakt worden.

dan worden die toch gesloten en verwezen naar dat ene topic voor mobieltjes? er worden zoveel topics aangemaakt waar al een apart algemeen topic voor is.

I (L) mijn curveje.

Ja, daarom hier een algemeen topic voor Blackberry’s, omdat de meeste topics over mobieltjes worden aangemaakt over bb’s gaan.

maar dat bedoel ik, dan verwijs je die door naar het coole mobieltjes topic, en een bb vind ik wel een cool mobieltje.

ik krijg alleen maar te horen van mensen die een BB hebben dat ie stuk gaat of dat er weer iets mee is waardoor ie op gestuurd moet worden. (’:

omg die torch is zooo mooi!
maar ik neem maar beter een bold, torch is faking duur.

ik weet niet wat die mensen allemaal doen met hun BB, dat ie zooo vaak stuk is enzo, want die van mij doet het perfect :grinning:

ik ken iemand die haar blackberry twee maanden heeft en nu doet die het al niet meer.
In het water gevallen! :astonished:

Ik heb me blackberry verkocht! Stom ding hahaha

snapt iemand hoe die bluetooth werkt op blackberry? want ik kan geen dingen ontvangen, omdat ie dan geen verbinding kan maken ofzo? en ik ken 2 anderen met een bb, en die hebben dit ook…

Je moet met je bluetooth naar media gaan en dan menu, en dan kan je geloof ik ergens aanklikken dat je dingen wilt ontvangen van bluetooth.

Zoals ik hierboven al zei, heb mijn blackberry verkocht dus kan zo niet meekijken

Sorry voor het lange verhaal!!

Ik heb een vraagje! Ik heb dus sinds afgelopen zaterdag de bold 9700, maar mijn abbo gaat pas 14 maart in (ik had een vodafone abbo, dit heb ik dus verlengt met een hi+bb abbo, omdat die eindeloos online actie bijna afgelopen is). Dus nu heb ik nog geen eindeloos online bb internet shit. Ik heb nu mijn vodafone simkaart erin, alleen maakt hij automatisch verbinding met mijn internet, maar ik heb hier geen speciale bundel voor. Internet heb ik uit gezet, alleen staat er nu gprs bij. misschien echt een n00b vraag, maar betaal ik nu dan al extra kosten voor dat gprs, terwijl ik geen gebruik maak van internet?
alvast bedankt!
xx

Niemand?

Ik wil een zwarte blackberry bold 9700.

Ik ben zeer tevreden met mijn Blackberry, vindt het vet dat die smsjes in zo’n tekstballonnen bewaard worden, net msn.