Algemeen bijbaantjes topic #2

@littlelovestory Ik werk ook bij de jumbo achter de kassa en dan moeten we soms de de derving van de bloemen doen. Ik weet alleen dat je moet inloggen dan scan je het product type je de hoeveelheid in en klik je bijv op derving/breuk

Ik heb niet zo zeer wat te maken met de derving. Maar alle restanten moet ik weer inpakken, en scannen (voorraad + schap controle) ik scan dus product waarvan er 2 gegevens komen: maxvak (hoeveel er maximaal in het schap past) en voorraad (hoeveel er op voorraad is) en dit moet ik vergelijken etcetc… Ik snap alleen nog niet helemaal haha…

ik persoonlijk niet, maar een vriendinnetje van mij wel, en die heeft het heel erg naar d’r zin!
maar meer kan ik er niet over vertellen, dus beschouw dit maar als een upje, haha.

YES ik heb eindelijk een baantje :upside_down_face:

Ik hoorde via via dat ze bij de bloemenwinkel op zoek waren naar iemand, dus ik was erheen gegaan, die meneer zei breng je cv maar, dus vandaag had ik dat gedaan en hij zei nou, volgende week zaterdag mag je beginnen. Hij gaat me alles leren en boeketjes maken enzo, superleuk vind ik het.

Het is van half 9 tot ongeveer half 6, DUS DE HELE DAG.
Ik héb al geen ervaring met werken dus al helemaal geen ervaring met zo lang op mijn voeten staan. Heeft iemand toevallig ervaring met het werken in een bloemenwinkel?

Niet bij een bloemenwinkel, maar wel bij een bakker waar ik van half 7 tot 5 alleen maar aan het lopen ben. Ik voelde dat de eerste keren zeker aan mijn voeten, maar dat ging steeda beter. Verder heb ik dus geen ervaring met de bloemenwinkel, maar het lijkt me wel leuk!

oh oke, haha, ja zoals ik al bang voor was dus, pijnlijke voetjes / rug. Het zal vanzelf beter gaan :slightly_smiling_face:

Ook niet bij een bloemenwinkel, maar wel bij een slager van half 8 tot 6. In het begin had ik wel last van mijn voeten aan het einde van de dag, maar ik deed in ieder geval makkelijke schoenen aan en na verloop van tijd raken je voetjes er wel aan gewend.

@keeliee
Gefeliciteerdd :slightly_smiling_face:

Ik begin gewoon hopeloos te worden! Ik vind gewoon geen bijbaan, terwijl ik al 4 maanden op zoek ben, mijn enige opties zijn de horeca en thuiszorg nog… Of ik moet al bij de mac worden aangenomen, al is die kans best klein.

https://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=32942

via deze site kun je ook geld verdienen, al is het niet veel…
alle beetjes helpen

Ahh yes, hier ga ik me zeker inschrijven! Ik wilde al een tijdje oppassen als baantje maar wist niet hoe & waar, haha.

Ik ben ook 22, heb een bijbaantje en werk meestal in het weekend.
Het is een groot internationaal bedrijf voor marketing, reclame etc.
Ik werk vanuit huis (krijg opdrachten) en 50-80 euro per uur.
Het kutte is dat je soms 10 opdrachten kan krijgen (en dan moet je het ZSM terugsturen) en soms maar 1 ofzo…
Kan je toevallig Chinees/Spaans/Frans? Vloeiend? Als het goed is zoeken ze nog mensen voor een van die talen ik kan het even navragen. NL/ENG zit helaas altijd altijd vol (vandaar weinig opdrachten)

God nu heb ik dus een nieuw baantje enzo, heel leuk! Ben ik aan het bedenken waar ik eerst voor ga sparen…
Een nieuwe laptop (iMac) of voor een scooter + Scooter rijbewijs…

Ik ben 16 jaar, jullie toevallig ideeën?

er zijn genoeg horeca uitzendbureau’s zoals JMW, T&E, Mise en Place en Verwiel & Wijngaard en vast nog wel meer waar je zelf je tijden kan plannen en waar je 1x per week moet werken

Misschien heeft je lokale bakkerij hulp nodig in het weekend!

Ik heb vandaag een sollicitatie gedaan bij de Jumbo via internet, maar ik heb geen CV opgegeven omdat ik nog nergens gewerkt heb. Ik heb er wel een motivatie bij gedaan (wat ook moest) en gewoon alle gegevens in gevuld. Zou het een probleem zijn, van m’n CV? Want dit zou dan gewoon mijn eerste bijbaantje worden :’)

^ Ligt er aan hoe oud je bent?
Als je 13/14 bent is het begrijpelijk. Maar als je 18/19 bent is het een ander verhaal…

Niemand?

Een oud-collega van mij deed dat erbij als vakantiewerk om haar vakantie te kunnen betalen. Maar het lijkt mij werkelijk niets. Ik vind het echt heel vervelend om te bellen en dan ook nog eens mensen te gaan lastig vallen… Zo komt het bij mij over tenminste…
Die collega vond het ook niet leuk om te doen, maar het verdient goed. Maar dan is het nog wel anders als je het niet als bijbaan wil doen.

Zelfde probleem, al ben ik 20. Ik werk nu op kantoor bij een bedrijf van familie, omdat ze het rot voor me vonden dat ik gewoon nergens aangenomen werd. Ben blij met mn baantje, maar het is gewoon zo ontzettend frustrerend dat je niet op een ‘normale’ manier aan werk kunt komen!!