Algemeen (bij)baantjes topic

Yay! na afgewezen te zijn na een sollicitatiegesprek weer druk wezen solliciteren. vandaag weer gebeld! vrijdag een sollicitatiegesprek voor de functie hulpkracht, zo blij! Ik wil hier zó graag werken. ik laat nog weten hoe het gegaan is (x

Ik heb een beetje een probleem, ik heb namelijk gesolliciteerd en er is een best grote kans dat ik aangenomen wordt. Alleen valt de eerste avond waarop ik moet werken waarschijnlijk op een dag dat ik een feest heb wat ik al maanden heb gepland en ook al voor betaald, ik wil dit dus eigenlijk echt niet afzeggen. Maar het is natuurlijk ook niet netjes om meteen voor de eerste keer te zeggen dat je niet kan komen…

Heb je al toegezegd? Anders zou ik gewoon zeggen dat je niet kunt, je hoeft geen reden te zeggen.

Meteen aangeven. Dan weten ze dat je het ook echt erg vind!

Ik ben op zoek naar een baantje om naast mijn freelance werk te doen, want daarmee kan ik (nog) niet rondkomen.

Ik weet alleen niet zo goed waar ik naar moet solliciteren. Ik moet overdag werken (het liefst zelfs op de ochtend, tot begin van de middag), aangezien ik 's avonds bijna elke dag freelance werk doe. Daarnaast wil ik no way in een supermarkt werken (heb een tijd in een groothandel gewerkt en als veganist kan ik het echt niet aanzien om vlees over de band te slepen).
Ik vind het echt lastig om wat te vinden aangezien ik al 22 ben en ik het idee heb dat alle bijbaantjes (van max 10 uur per week) voor jongere mensen zijn…

Ik heb morgen m’n eerste werkdag bij de action en ben zenuwachtig. Ik weet ook wel dat zo’n kassa geen rocket science maar gewoon een kwestie van wennen is, maar toch. Ook fijn dat het meteen van 9.00 tot 18.00 is.

Oja het moet ook een beetje flexibel zijn, vooral met het oog op de zomer en het feit dat ik misschien in september voor een jaar naar het buitenland ga.

PostNL? Volgens mij is dat altijd s’ochtends.

Zat ik ook aan te denken, maar ze zoeken niks in m’n regio. Misschien wel even voor aanmelden, ook voor kranten bezorgen enzo!

Ik ben momenteel aan het werk als promotor voor eten en alles, maar denk dat ik toch weer een vast bijbaantje wil maar dan niet teveel mijn linker schouder belasten. Ik heb al bij de etos gesolliciteerd, iemand nog ideeëtjes? Het liefst geen kleding winkel.

Call center agent? Aangezien je een beetje bekend met sales/promoten.

waaaarom is een leuke baan voor een 21 jarige vinden zo moeilijk :’)

Nee bij ons juist niet. Bij ons is het extra druk in het weekend/vakanties en plannen ze ipv 3 juist 5/6 mensen in, en wij hebben juist veel mensen die alleen maar doordeweeks willen werken. (totaal hebben we 15 werknemers)
Sterker nog, er wordt nu een vacature geopend met dat ze op zoek zijn naar weekendkrachten (maar die moeten dan ook vrijdag overdag kunnen, en dat is het enige wat mij niet lukt, ivm studie).

Nou heb me aangemeld bij een bijles bedrijf en bij promotiewerk.

Ik hoef echt ook maar €200 per maand te hebben en dan kan ik makkelijk rondkomen.

Meiden, ik heb vandaag een sollicitatiegesprek bij de perry sport gehad en kan daar binnenkort ook al werken. Weet er iemand of de Perry Sport goed betaald? Weet al wel dat als ik op zondag werk ik dubbel uitbetaald ga krijgen, alleen verdere salarisindicatie heb ik nog niet gehad.

Weet iemand toevallig wat het uurloon van een 17-jarige als verkoopmedewerker bij de Hema is?

En op de ‘werken bij de Albert Heijn’ site is uit te rekenen dat een indicatie van het uurloon van een 17-jarige als caissière 6 euro is. Krijg je dit ook daadwerkelijk, en is dit inclusief of exclusief vakantiegeld etc?

Ik kreeg € 3,57 op mijn 17e en € 4,13 toen ik 18 werd.

Ik heb vrijdag een sollicitatie gesprek bij la cubanita, voor in de keuken. Heeft er iemand tips oid voor mij?

Morgen sollicitatiegesprek! Hopen dat ik word aangenomen want het lijkt me echt heel leuk. Voor in weekenden en vakanties.

Hoihoi! Ik ben aangenomen (: vrijdag gesprek gehad, ging supergoed!
Nu moet ik dus zo’n formulier invullen voor loonheffingskorting, uiteraard doe ik dat xP. Ik verdien 3,44 per uur (bruto, neem ik aan?) weet iemand welke loonheffingskorting van toepassing is, of, wat er ongeveer af zal gaan?
ik heb géén idee. heb al research gedaan, maar word er niet veel slimmer van.
alvast bedankt :3