Algemeen Bershka Topic.

Ik hoop zó hard dat Bershka bezig is met een webshop!

Bershka-broeken zijn altijd superfijn! Maar ik erger me aan de Bershka die hier zit omdat hij verschrikkelijk smal en langgerekt is en het er altijd heel erg druk is. Dus op zaterdagmiddag sla ik hem over.

ALMERE C.C. ALMERE 365 39 45 40
AMSTERDAM KALVERSTRAAT, 65-67 20 707 12 40
NIEUWENDIJK, 164 20 522 52 42
MAASTRICHT GROTE STAAT, 49 43 329 15 50
ROTTERDAM C. LIJNBAAN 52 102 17 56 00
THE HAGUE SPUISTRAAT, 56-58 70 302 82 60
TILBURG PIETER VREEDESTRAAT 134
En nu dus ook in Amersfoort

Echt te weinig :frowning_face:

Echt? Wist ik niet (:

Ik vind het wel een leuke winkel, soms vind ik de prijs wel een beetje te hoog in vergelijking met de kwaliteit.

yeah was vandaag in de bershka in amersfoort (had trouwens t gevoel dat de forecast die er eerst zat dieper was?) heb er een blazer gekocht, had 'm al gezien in rotterdam maar daar hadden ze m’n maat niet.
maar ik vind het echt een leuke winkel en juist wel fijn dat er niet zo veel filialen zijn

Bershka? Amersfoort? Aaaaah!
Die heb ik nog niet gespot, moet er snel heen!

M’n favoriete winkel, ik vind er altijd wel iets.

Haha, dat gevoel had ik ook.xd maar hoe duur was die blazer? Want ik ben er ook al een tijdje naar opzoek;p

@Vivere, hij zit er echt pas een weekje ofzo! &The Sting is ook weer open, en de Zara gaat 1 sep. open, dus ik ben alweer helemaal blij(’:

Ben echt blij dat we hier een bershka hebben, so much lovee voor de rode blazers die ze nu hebben. Alhoewel is het soms echt kut-kwaliteit.

Ik heb nooit de Bershka in Amsterdam gezien :O,
in Barcelona hadden ze er superveel. Echt een super winkel!

In Amsterdam hebben ze er zelfs 2 dus dan kijk je niet goed :0

blazer was 26 euro en ze hebben 'm in meerdere kleuren, blauw/zwart/rood/bruinachtig

^klopt ik ga volgende week de rode blazer halen. Moet wel zeggen dat de kwaliteit minder is dan die van de Zara :0

Als ik in amsterdam ben, ga ik er altijdd naar binnen ! Ze hebben daar idd ook hele mooie blazers. En jammer genoeg woon ik in overijssel, dus moet altijd wel een poosje reizen voor de Bershka

ben dr een keer geweest, in rotterdam:’)
maar vond t wel een leuke winkel, sommige dingen deden me n beetje denken aan de coolcat en nja die kleren vond k wat minder, maar er zaten zeker leuke dingen tussen!

heb toen in de aanbieding voor 3 euro een heel leuk rokje gekocht!

Ik had nog een vraagje, weet iemand of er nog veel laptop cases bij de Bershka zijn, omdat ik die graag wil haha (: Maakt niet uit bij welke bershka

ik vind altijd dat de bershka echt flut kwaliteit heeft.

Ik heb de rode blazer. Hij is echt geweldig, haha.

Ik kom bijna elke week in de Bershka en ik koop er altijd wel iets, maar het gaat ook ALTIJD kapot… Maar omdat het zo goedkoop is en zózó leuk, blijf ik er dingen kopen u___u :3

Alles wat ik bij Bershka heb gekocht is kapot gegaan… :frowning_face: