Algemeen Bershka Topic.

Voor alle vragen over de bershka, en kleding daarvan. En andere dingen natuurlijk (:
Als die al bestaat, mag er slotje op!

Ik heb geen bershka waar ik woon :’)

+1

Vind het trouwens wel een leuke winkel (:

Ooowwhh yeah ik hou ZO van de Bershka! Altijd als ik in een stad kom waar er eentje is koop ik wel iets. Misschien is het op dit moment zelfs wel mijn favoriete winkel haha :’). Woon zelf bij Enschede waar er geen is, helaas.

Ik denk dat de berhska ook niet zo groot is in Nederland, zijn maar een paar filialen van? Zo kunnen we voor elke winkel wel een topic openen. (Als andere hier wel blij mee zijn heb ik niets gezegd).

Mijn favoriete tas is van de Bershka :slightly_smiling_face: !

http://img21.imageshack.us/img21/5011/tasg.jpg

Ik ben echt gek van de Bershka, vaak hebben ze dezelfde producten als Zara (echt letterlijk, het is een zusterwinkeltje van Zara en ze verkopen zelfs dezelfde lijnen!) maar dan net wat goedkoper. Ben vooral gek van de leuke T-shirtjes, ze hebben altijd wel een leuke cartoon-shirt oid :3

Ik heb geen Bershka waar ik woon, maar in Antwerpen is er wel een. Daar heb ik laatst in de solden een heel cool rokje gekocht in leger stijl en een T-shirt met half open rug. Ben er best wel blij mee.

Berschka is echt leuk :slightly_smiling_face:
Alleen jammer dat we hier geen enkele leuke winkel hebben, en dus geen Berschka/Zara/River Island/New Look/H&M Trend…

Ik woon ook niet bij een berschka in de buurt, maar als ik een dagje Amsterdam doe, dan loop ik er toch altijd wel ff binnen (:

Oh wauw, wat een ontzettend gave tas!

Die tas in inderdaad geweldig! Ik ben pas nog in de Berschka geweest maar ik heb 'm niet gezien…

In MAersfoort is er sinds kort eentje, en aangezien ik daar woon ben ik daar heeeeeel blij mee! (:

Ben er nog nooit geweest. En er is geen Bershka waar ik woon.

+1
<33 Kom er nooit met lege handen uit xD

^ me too!
helaas zit er geen dichtbij mij :frowning_face:
volgens mij zit er uberhaupt geen in overijssel/gelderland? erg jammer!

Er is er deze zomer bij ons een gekomen in a’foort. Kwam terug van vakantie en toen was hij er :slightly_smiling_face: Maar goed, ik ben wel fan van bershka, maar opdit moment hebben ze er bij ons niet zo heel veel leuke dingen. Vind ik.

Dit! Echt zo jammer dat er hier geen in de buurt is. Het is zo’n leuke winkel!

Ik heb er ooit een broek gekocht, is wel goed! Die had ik in Den Haag gekocht :grinning:

Yeah, sinds een week zit er ook 1 in Amersfooord(: