algemeen automutilatie-topic 2

komt zo bekend voor he… stress, emoties → AM → weining eten → vreten! → schuldig → AM → boos en schuldig → concentratie weg → geen hw maken, slechte cijfers…

vandaag echt een bagger dag… maar ik heb me kunnen beheersen :slightly_smiling_face: daar ben ik blij om

heb me ook nog kunnen tegenhouden…terwijl de stress echt suoerhoog zat…maar…ik weet niet of ik t volhoud vanavond…echt ik wil het wel hoor…maar…ik zie t nut gwn even niet meer…gwn…niemand mag me…iedereen negeert me…of worden boos…ik weet gwn niet of ik het volhoud…waarom zou ik volhouden? wie boeit het…echt.niemand…geen vader of moeder die t boeit…

Oke meiden, ik weet dat ik hier niet zo vaak iets post, maar ik lees wel altijd mee. Ik wil jullie hier even wat succes wensen, ik weet dat jullie allemaal sterk zijn en dat jullie er uiteindelijk vanaf zullen komen. Misschien zal ik af en toe nog wel wat posten, maar ik wil in ieder geval dat jullie weten dat ik aan jullie denk. Uiteindelijk komt het met ons allemaal goed!

-

heb je het kunnen volhouden? hoe is t nu?

@littlemistery nope…en nu voel ik me even kut als gisteren:(

Allemaal heel veel sterkte!
Ik heb het gelukkig niet.

Maar heb je nog kunnen volhouden? Blijf sterk, meis!

lalala, mijn vriend probeerde iets van mijn arm af te halen, precies op de plek waar wat goed zichtbare littekens zitten, maar hij zei gelukkig helemaal niks. Ik kan me niet meer herinneren of ik er ooit iets over gezegd heb, en ik heb hem nog nooit vertelt over mijn AM-verleden. Maar hij is echt een schat dat ‘ie niets zei. Al voel ik me nog wel steeds een verklaring schuldig of zo… Maar heb er nog steeds niet een goed moment voor gevonden. Hoe de fuck vertel je iemand zoiets? Mijn ex deed ook aan AM dus dat was vrij gemakkelijk en dat wist ik ook van te voren. Ik zeur weer te erg door, sorryyyyyy :’)

Ben blij met dit nieuwe topic (: (ik lees wel eens mee, maar post niet vaak).

@Eksterrr nee…niet volgehouden…
ik zal ff nadenken over je verhaal met je vriend…
xx

-

ja wat tadash zegt

aargh. verdomme!
wat haat ik die littekens nu (sws altijd, maar nu helemáál!)
ik wil gewoon ook korte mouwen aan kunnen met dit weer ipv te stikken in mn lange mouwen.
tuurlijk, kan wel korte mouwen aan doen, maar dan voel ik me nóg onzekerder en wil echt niet dat iemand het ziet. :S

Pfff. Het lukt me niet meer…
Mijn hoofd deed weer raar. Ik kan niet beschrijven hoe dat voelt.
Toen kreeg ik Zyprexa, maar dat hielp zelfs niet.
Gelukkig heb ik een goede opvoedster <3
… Ben in de war …

pff, eten gaat steeds minder weer…
gisteren 4x gekotst, vandaag 3x…
En afvallen? nee hoor. We blijven gewoon lekker op hetzelfde gewicht, super fijn dit.

Het enige waar ik echt wel even trots op ben is dat ik gisteren ongelooflijke drang had en dat heb kunnen weerstaan :slightly_smiling_face:
yes yes yes

Sorry maar denk je echt dat je kan afvallen door jezelf uit te hongeren?
Als dat zo makkelijk was dan had ik allang mijn streefgewicht bereikt.
Sporten, sporten, sporten en voldoende gezond en gevarieerd eten, dan pas val je af.

Hoe kan het toch dat ik mezelf gewoon dikker vind dan voor ik afviel ?

Wat goed dat je niet hebt toegegeven aan die drang <3 Jennd

Ik heb ontzettend veel respect dat jullie proberen elkaar te steunen… maar, slaat deze reactie er nou op dat je haar wilt aanmoedigen níet te eten of lees ik dat nou fout?

Nu je erover begint, dat kun je inderdaad op 2 manieren opvatten.

ze word dan misschien niet aangemoedigd door het eten alleen de meeste mensen worden er blij van dat je alleen naar de positieve dingen kijkt. :wink:

ik voel me raar.