Alexandrium in rotterdam.

Ik ga daar heen, alleen wil ik even weten of het leuk is? Ik ga sowieso naar de primark :-). En hebben ze daar een h&m die nagellak verkoopt? Ben er al zó lang naar opzoek!

• Ik weet dat je het ook online kan bestellen, alleen heb ik geen geld op mijn rekening en vertrouwen mijn ouders het niet :3

Die h&m nagellak is best kut.
maar je kan die sowieso op internet bestellen.
New Look, River Island… =D

New look en River Island zitten bij de koopgoot in de stad en niet Alexandrium :slightly_smiling_face:
Maar indd de primark, voor de rest vind ik Alexandrium niet echt heel leuk. En voor zo ver ik weet verkoopt de h&m daar geen nagellak.

Ik vind Alexandrium wel echt heel leuk, k ga er best vaak naartoe. Volgens mij heeft die H&M daar wel nagellak maar dat weet ik niet zeker.

H&M in Tilburg verkoopt wel nagellak enzo, maar dat zal wel een beetje ver weg zijn voor je :stuck_out_tongue:
Behalve Primark kan ik me daar ook geen leuke winkels bedenken xD
Gewoon alleen Primark doen en dan naar de koopgoot gaan :grinning:

Ik ga altijd naar de Primark en dan neem ik de trein naar het centrum (kost 2,40 geloof ik)

Er zit nog een zara en er worden lekkere softijsjes verkocht :’) Verder zit er niet zo veel, dus je kan beter nog even doorgaan naar het centrum ofzo.

de coolcat is echt GEWELDIG daar.
het is wel leuk voor de rest, maar er zit idd niet zo veel.

Alexandrium is vooral leuk als je er niet vaak komt of een paar uurtjes weg wilt zijn :wink:.
De primark is wel gigántisch druk! Dus wil je een beetje rust in de winkel, ga dan vroeg in de ochtend, dan valt het wel mee :slightly_smiling_face:
Ze hebben er wel een hoop XXL filialen :wink: