Alexander Wang Rocco Bag uitgezakt...

Hoihoi! ik heb een vraagje, heb laatst een vintage Alexander Wang Rocco tas gekocht!!! :grinning: en hij is natuurlijk al gedragen maar hij is een beetje uitgezakt… hebben jullie misschien een idee hoe je 'm minder uitgezakt er uit kan laten zien? (en dan bedoel ik er boller uit laten zien) Hebben jullie hier ervaring mee? Een binnentas erin doen misschien?

Hier een paar foto’s:

http://i193.photobucket.com/albums/z45/ShadowChild_photobucket/Photo07-11-13153610_zpsdf01d636.jpg

http://i193.photobucket.com/albums/z45/ShadowChild_photobucket/Photo07-11-13153653_zpsc8f5989a.jpg

http://i193.photobucket.com/albums/z45/ShadowChild_photobucket/Photo07-11-13153626_zpsc6ba6ecf.jpg

Harde bodem er in leggen?

ik denk dat je dat niet zo goed kan tegen houden… aangezien het echt leer is & het gaat ‘‘werken’’

Dat komt inderdaad doordat het leer gaat leven. Kan je niks tegen doen, zo gaat dat met elke (leren) tas.

Das waar, dat weet ik ook wel :slightly_smiling_face: maar vroeg me af of iemand hier ervaring mee had met deze tas en er iets van een stoffe geraamte in heeft gelegd ofzo. Harde bodem erin leggen heeft geen nut aangezien ik t over de bolling heb van de tas.

Heb gister een binnentasje gekocht bij de kruidvat en 't is opgelost, hij lijkt wat voller nu :slightly_smiling_face: Bedankt voor jullie reacties en meedenken.

Ik vind het best wel raar dat je in zo’n dure tas een kruidvat binnentasje doet…net als wanneer je Louboutins draagt onder je Zeeman-jurkje…natuurlijk, het ‘mag’ wel, maar ik vind het toch vreemd. Net alsof je maanden krom hebt gelegen om dat ene dure item te kopen terwijl het eigenlijk boven je budget is. :stuck_out_tongue:

haha oh nee hoor, ik wist toevallig dat de kruidvat die had, weet jij een andere winkel die dat ook verkoopt? Ik heb niet zoveel ervaring met binnentassen, nooit een nodig gehad! :slightly_smiling_face:

Whut, wat maakt dat nou weer uit :’) Er zijn toch ook mensen die dure Lita’s kopen en dat met gewone leggings van 5 euro van H&M dragen om ff die ‘vergelijking’ aan te houden. Alsof je dan gelijk alles maar duur moet hebben ofzo anders is het raar? Boeiend, en als die tas er gewoon beter uit ziet door een handig goedkoop dingetje, beter toch. Waarom zou je een dure binnentas kopen weetikveelwaar alleen omdat die tas van een merk is :’)

Dit…

Ik heb gewoon niet zoveel op met mensen die merkengeil zijn.

Oke maar wat heeft dit te maken met het feit dat je het raar vindt dat ze een goedkope binnentas koopt?

Bolmaken en invetten met leervet

Geen idee…

WAAROM reageer je dan?..

en inderdaad misschien een harde bodem erin leggen ofzo haha

of ik nou zo reageer of dat je iets herhaalt wat al een paar x is gezegd, zie ik niet het verschil wat van meer waarde is :wink:

(Maar jij hecht dus meer waarde aan merken als zij… Aangezien JIJ het raar vindt dat ze een goedkoop merk met een duur merk mixt… Terwijl ZIJ daar geen probleem mee heeft… Dus.)

Waaaaar komt deze beauty vandaan? Mag ik vragen waar de TS deze vandaan heeft? (:

Omdat een dure merktas uitstraalt dat je schijnbaar hartstikke veel geld hebt. Naar mijn idee kun je dan beter een tas bij de invito halen die niet inzakt.

Aangezien ze een tas heeft, waar ze iets mee wil doen omdat ze er op dit moment niet tevreden mee is met hoe hij eruit ziet. Er zijn genoeg normale tassen die wel aan bepaalde eisen voldoen (niet uitgezakt enzo) en als het geen Alexander Wang tas was, had ze die tas waarschijnlijk niet gekocht (te zien aan het feit dat dat extra benadrukt wordt in de beginpost). Op een Maybach of Jaguar zet je ook geen wieldoppen als je velgen kapot zijn.