Alexander Wang Coco Duffel Bag, Waar?!

Hai!
Ik zoek nu al heel lang een niet te dure replica van de Alexander Wang Coco Duffel bag, met zilvere studs… Weet iemand waar ik die kan vinden? Je zou me heel erg helpen.

En voor de mensen die hem in het goud zoeken:
http://www.hippe-hebbedin…ategory&categoryID=719395

------------------------

hoezo lullige reacties hieronder. ik probeer alleen maar te helpen, omdat ik weet dat meerdere mensen deze zoeken. hoezo zou ik reclame maken voor een webshop die niet van mij is?
in ieder geval bedankt voor de mensen die wel willen helpen!

Je kan er een op de alexander wang site bestellen
En ik zag er laatst ook 1 op marktplaats

Oke ik zie dit als reclame, zie dat je alleen een account hebt gemaakt om reclame te maken voor die site

je kan m dan ook op die site die je zélf neer hebt gezet kopen

als je nou een zwart truitje zoekt, ga ik toch ook niet erin zetten voor degene die hem in het wit zoeken: link

hmm

Ze wil jullie alleen maar helpen hoor, als jullie er toevallig ook één zoeken. Ik kan het weten want Sunkissages is een rl-vriendin van mij haha. En kijk even wanneer ze het account heeft gemaakt, en plaats je reactie daarna pas.

ik heb zo een op chicy.se gezien maar wel voor ongeveer 80 euro :frowning_face:

Ebay?

Ja, ebay of marktplaats? ik heb er verder geen gezien :slightly_smiling_face:

Ze wilt een andere kleur studds.
Ik dacht eerst hetzelfde als jij, toen las ik haar bericht nog een keer :’)

OT: Ik heb geen idee.

Het zijn inderdaad hele leuke tassen, maar ik weet niet of ze in het zilver bestaan… Persoonlijk vind ik die met goud mooier en het showt ook alsof het ‘de echte’ is, dus waarom koop je die niet?:thinking:

voor alle haters; ze wil ons alleen helpen !

maar ik weet niet of ze in het zilver bestaan. vind goud ook mooier…

ze probeert alleen te helpen dat je het zelf niet meer doet in deze tijd, is dein probleem!

hahahaha ‘haters’ xD dat doet me zwaar denken aan hyvessletjes -.-

maar hier is het ‘ik-zoek’-topic voor.

Hippe-hebbedingetjes.nl
Voor 40 euro

Hiervoor is het algemene “Ik zoek” topic.