Alex Turner (AM)

Dit topic was er - tot mijn grote schrik - nog niet. Tijd om daar verandering in te brengen!

Alex Turner is de leadzanger en gitarist van Arctic Monkeys, een band uit Sheffield (Engeland). Ook speelt hij in het bandje The Last Shadow Puppets, dat hij samen heeft opgericht met Miles Kane. In 2011 heeft hij een EP Submarine uitgebracht als solo-artiest. Daarnaast is hij de meest sexy kerel op deze aardbol.

Note: Dit topic is er voor de persoon Alex Turner, aangezien hij hier een grote fanbase heeft. Willen jullie over de muziek van Arctic Monkeys (zeker luisteren!) praten, verwijs ik jullie graag door naar dit topic: Het awesome fangirl Arctic Monkeys (alle samenhang (ook Miles Kane)) topic

Gifspam:

Ladies, let the fangirling begin!

Well, hello there. :smirk:

Dit is echt iets voor Hope/Ellen. :smirk:

Zie dit maar als een up.

:smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

HA
JA

Overigens is er wel een AM (en aanhang) topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-awesome-fangirl-arctic-monkeys-alle-samenhangook-miles-kanetopic-274711.0.html

Ik hou nu al van dit topic omg

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/45775767/Alex+Turner+01.jpg

Ja, maar er was nog geen topic voor de persoon Alex Turner (als celeb), dus ik dacht dat die dat ook wel verdiende (aangezien hier toch wel een paar mensen bekeerd zijn tot het Alex Turnerism)

UP

http://www.styleandcoffee.com/wp-content/uploads/2013/02/alex-1.png

Waarom post niemand :frowning_face:

:bowing_man: :bowing_man:

Waarom heeft AM de EMA niet gewonnen, tsssk.

True c: maar volgens mij is het überhaupt nieuw dat zo veel GS’ers hem leuk vinden.

Gewoon even puur uit nieuwsgierigheid, kenden jullie Alex/de Monkeys al voor AM uitkwam?

*steekt hand omhoog*, hoewel ik ze echt ben gaan leren kennen na AM. Daarvoor kende ik maar een paar liedjes van hen, Fluorescent Adolescent, I Bet You Look Good On The Dancefloor, The Hellcat Spangled Shalalala, Suck It and See :flushed:

Ahh, interessant c:

Nee want ineens zijn er super veel mensen met AM-lyrics in hun signature of een Alex-ava, terwijl ongeveer een halfjaar geleden het AM-topic in leven werd gehouden door een vast groepje anglomensen en daarbuiten echt niemand het luisterde :’)
(vind het verder niet erg ofzo, maar gewoon grappig hoe ze door dit album ineens hier doorbreken haha)

Hun vorige albums waren ook gewoon veel beter als AM vind ik

:smiling_face_with_three_hearts: Wat een knapperd is het toch

http://m3.img.libdd.com/farm2/157/FAB923FF1F4D74248F2C8830BA41659D_500_200.GIF