Aldi dagcrème

Je hebt vast wel het artikel over aldi dagcrème gelezen, (en anders: http://www.girlscene.nl/b…i/aldi_dagcra_me_de_beste)

maar wat vind je er zelf van?
want mijn huid wordt er vet rood en gloeiend van, dus ik vind hem (voor mij dan) niet echt goed.

Ik heb hem zaterdag in de schappen zien liggen, maar heb hem niet gekocht.

Mijn huid raak zo geirriteerd van sommige dure cremes :S. Maar tja… Ik doe eigenlijk helemaal niet zo aan creme’s. Begin er wel op mijn 23ste aan ofzo.

ik heb hem nog nooit gebruikt

ik heb hem nog niet geprobeerd/gehaald…

Misschien kun je er niet tegen.
Mijn moeder kan ook niet tegen Nivea, waar de meeste mensen wel normaal tegen kunnen.

Ikzelf vind de creme wel fijn:)

Ja het is niet een enorm heftige reactie ofzo hoor, en als je het opsmeert vind ik hem wel lekker en dan daaarna gaat het een beetje gloeien, mn moederheeft dat ook, maarja. xD

Ik wil de nachtcreme ervan maar er saat lacura nachtcreme en biocure dagcreme terwijl er op de verpakking allbei nacht staat??? (op de girlscene site dan he)

ik had hem dus ook gekocht maar het brande een beetje
dus het is niks voor mij…

Bij mij branden ze allebei niet (dag & nacht) en ze zijn een lekkere basis voor je make-up. Normaal krijg ik last van die dure cremepjes…

ik heb m en ik vind hem heel chill!

heb 'm niet… maar koop 'm wel xtje denk ik…

Ik heb de dag/nacht creme van de aldi. Bij mij werkt die prima! Maarja mijn huidtype is anders al die van jou. Daar kun je niks aan doen, gewoon lekker rond blijven zoeken. Of vraag anders een keer bij de drogist om een goede betaalbare dag/nacht creme.

Ik heb de hydraterende creme van de Aldi(lichtblauwe pot)en vind hem goed, hij droogt snel op en je krijgt er niet zo’n glimhoofd van.