Alcoholpercentage verminderen

Hai meiden,

Vrijdag ga ik naar een feest en ben ik van plan om voor te gaan drinken met een groep vriendinnen omdat de drankjes daar duur zijn. Zelf ben ik nog geen 16 en een andere vriendin ook niet. Er is een blaastest aanwezig voor de mensen die nog geen 16 zijn. Ik had gehoord dat je je alcoholpercentage kan verminderen/weghalen door een 5 eurocent onder je tong te leggen. Maar dat is toch alleen voor de geur of heb ik het verkeerd? Want lijkt me niet dat je het helemaal kan weg halen?

Liefs

Drink gewoon niet.

-.- gewoon niet drinken

5 eurocent onder je tong leggen? Nog nooooit van gehoord. Apart.

Maar inderdaad, gewoon niet drinken.

Kun je het niet op Google opzoeken?

Je hebt zelf niet door dat dit best triest is?

Het schijnt te helpen als je deo in je mond spuit. Maar dat klinkt gewoon te stom om waar te zijn :’)

Dus nee, behalve niet drinken helpt er niets tegen.

5 eurocent onder je tong, lekker fris :’)

Nee drink gewoon niet dan, je kan dat inderdaad niet weghalen.

Meisje meisje meisje, je bent nog niet eens 16. Drink inderdaad gewoon niet. Je kunt ook gewoon lol hebben met een colaatje hoor :’)

Waarom denk je dat die leeftijdsgrens er is? Je bent geneens 16 en wil nu de wet voor de gek houden, vind je het heel gek?

gaat niet werken lol giet wat sterke drank in een klein flesje en neem het mee, dus drink het na die blaastest als je perse wilt drinken. veel plezier :wink:

Je kan je alcoholpercentage niet met iets verminderen. Het duurt zo’n ander half uur (als ik mij eigen niet vergis) voor dat het afneemt en dat is ook bij iedereen verschillend.

iedereen die doet alsof ze nooit gedronken hebben voor hun 16e
dan nog kan je idd beter niet drinken want ik denk niet dat je daarmee weg komt

Alsjeblieft, leg geen 5 eurocent onder je tong. Dat is echt héél erg onhygiënisch, honderden - misschien wel duizenden - handen hebben het vastgehouden, het heeft misschien wel op de straat gelegen, enz, dat is niet bepaald fris om dat in je mond te stoppen.

Draai een paar keer heel erg snel in rondjes, heeft hetzelfde effect als alcohol en je komt er nog mee weg bij de blaastest ook.

Als je nog geen 16 bent, gewoon niet drinken.

Je kan je alcoholpercentage niet met iets verminderen. Het duurt zo’n ander half uur (als ik mij eigen niet vergis) voor dat het afneemt en dat is ook bij iedereen verschillend.

Gewoon niet drinken.

Je kunt ook een tampon in vodka dompelen en die in je doen, schijnt goed te werken.

Nee even serieus waarom denk je dat er een leeftijdsgrens wordt gesteld?