Alcohol voor feestje

Haai meiden,

Ik heb dinsdag een BBQ met vrienden en wil ook graag alcohol. Is er iets wat iedereen wel lust, zodat je niet tigduizend flessen hoeft te kopen?

x

Wijn?

Euh? Bier? Zoete witte wijn?

-

Kratje bier, twee flessen zoete witte wijn en een fles Passoa.

Safariiiiiiiiii

Wijn (rosé gaat er altijd wel goed in, zoete witte wijn ook, maar dat is echt totaal crap)
Bier
Malibu
Passoa (al heb ik er zelf een bloedhekel aan)

En jus d’orange om mee te mixen

Rode Vodka :drooling_face: , lekker om puur tedrinken maar ook met redbull.
Of soort raketje ; Blueberry van de Kuyper , sinas en grenadine siroop . zelf me moeder luste dat haha.

safari vind ik persoonlijk echt vies haha
maar ja mix drankjes of wijn ofzo

Malibu, bacardi razz, coebergh

Wijn, bier, passoa, safari, mojito, smirnoff, coebergh red fruit (heel zoet!), malibu.

Japanse wijn! Dat vind ikzelf 't meest lekkere wijn.

rosé bier

ehm ik zou gewoon even aan een aantal mensen vragen wat ze lekker vinden, en als er jongens komen sowieso bier.

En dan eigenlijk een soort van “top 3” maken van de mixdrankjes en daar wat van kopen… Ik gok dat passoa jus, rode vodka redbull & safari cola het meest word gedronken, tenminste in mijn vriendengroep is dat wel zo. En dan nog het rose-bier (persoonlijk vind ik dat heeel smerig) en de zoete witte wijn wat over het algemeen veel word gedronken haha.

komen er jongens? geef ze bier
altijd succes toch

jilzz werkt altijd als je het koud serveert

Bier en zoete witte wijn, en voor de zekerheid nog iets van smirnoff of jillz?

Daarom laat ik andere vriendinnen ook wat zelf meenemen. Dan heb je altijd iets dat ze lusten. ^^ (maar daar heb je niet veel aan denk ik… misschien voor de volgende keer xD)
En wat de rest zegt: bier, wijn en nog iets van dat zoete spul?

droge witte wijn, prosecco, bacardi (razz)

als mensen nooit wijn ophebben vinden ze het niet gelijk lekker, lijkt me :stuck_out_tongue:
ik zou passoa of safari kopen