Alcohol cadeau geven.

Off topic, vinden jullie Jillz lekker? (ja oke, de reclame is lekker) ik vind het gewoon appelsap (obvious aangezien het appelcider is) met alcohol en het ruikt naar oude zweet sokken ;-;

On topic, dat mandje met kleine cadeautjes erin is wel erg leuk! =D

Ik vind Jillz lekker, maar ik drink het alleen in de zomer. In de winter vind ik het gewoon niet lekker :’)

Bij ons doet iedereen dat zo’n beetje, drank geven als iemand 16 wordt. Vind het niet ‘fout’ ofzo. Jillz is een leuk idee maar weet niet hoe het smaakt, Ik gaf een vriendin zo’n pakketje met leuke dingetjes, en ook 2 flesjes Smirnoff ice

Ik vind het juist wel leuk.

Ik geef ook vaak aan pakket, daarin zit dan alcohol, cocktailshaker, recepten boekje enz enz. :slightly_smiling_face: vind ik net iets leuker dan zomaar een fles

Een setje met shotjes zoals flugel en dropshot is ook wel leuk :stuck_out_tongue:

Dat klinkt wel leuk! Je zou het etiketje van de Jillz nog kunnen vervangen door een zelf gemaakt etiket, met een felicitatie bijvoorbeeld :slightly_smiling_face:

He,dat is een leuke idee! :grinning:

Een vriendin van mij is ook 16 geworden, en we geven haar misschien een wijnglas, omdat ze nu wijn mag drinken :slightly_smiling_face:. Het is hier best ‘normaal’ om voor de lol iets met drank of scooters te kopen als iemand 16 wordt. Niet voor veel geld natuurlijk, maar wat kleins vaak wel.

haha zo’n jongen had een keer een fles drank gegeven voor de verjaardag van een vriendin van me, dronk ie 'm zelf op…

Ze wordt wel 16, toch een soort symbool van dat ze kan drinken toch! En dan doe je er gewoon nog wat leuks bij!

Ik geef eerder jongens dan meisjes drank voor hun verjaardag. Maar mijn vrienden zijn ook blijer met geld of bier dan met iets anders:"D

Ik zou het zelf niet erg vinden als ik een fles drank zou krijgen, maar dan zou ik geen fles smirnoff ice geven oid. Geef dan iets lekkers uit de slijterij bijvoorbeeld of iets wat je niet in iedere supermarkt vindt.

Dat is toch 'n goed cadeau? Je moet wel ff kijken of de ouders niet zo’n anti-alcoholraiders zijn.