Alcohol cadeau geven.

Hoi,
ik heb even jullie mening nodig.
Vorige week is een vriendin van me 16 geworden, en overmorgen houdt ze een feestje 's avonds. Nu was ik aan het denken om haar een fles drank te geven, maar is dit niet een heel erg ‘‘fout’’ idee?
Zo nee, wat zou ik haar geven?
Zo ja, hebben jullie een ander idee?

Edit: Ik heb het een beetje verkeerd uitgelegd. Ik was meer aan 2 flesjes Jillz ofzo aan het denken, geen whisky oid!

Een fles drank geven vind ik altijd zo dom. Bij jongens is dat wat anders. Ik heb en zal mijn vriendinnen nooit een fles alcohol geven :S Kan wel wat leukers verzinnen dan dat :slightly_smiling_face: !

Als je iemand op een feestje een fles drank geeft wordt het diezelfde avond nog opgezopen, meestal door andere mensen. Dus zelf heeft ze niks aan dit cadeautje.

Mwah bij goede vriendinnen vind ik het niet zo leuk. Maar als je iemand slecht kent dan zou ik het wel gewoon doen.

Ik vind dat juist leuk!
Geef haar gewoon een fles met een drankje dat ze super lekker vind (:
Ik heb een keer een fles Boswandeling en Baileys gekregen! Omnomnom ^^

Alleen als je weet dat ze een bepaalde drank heel lekker vindt, dan is het wel leuk.

Anders zou ik niet zomaar een fles geven.

Oke, ruime schets van wat ik in mijn hoofd had:
Een mandje met beautystuff, zoals een paar nagellakjes, maskertjes, enzovoort en 2 flesjes Jillz erbij, aangezien ik het idee heb dat dat toch een redelijke meisjesachtig drankje is.

Ah wauw, dat vind ik wel superleuk! Zeker omdat je er ook nog andere dingetjes bijdoet, dan vind ik het al heel anders (:
Echt een leuk idee (:

klinkt leuk!

Slaat eigenlijk nergens op, aangezien het voor haar 16de verjaardag is, en je (volgens de wet natuurlijk) pas ‘sterke drank’ mag drinken op je 18de :slightly_smiling_face:

Het zeker niet mijn idee om bijvoorbeeld een fles Jack Daniels te geven! Mijn excuses als het zo overkomt in de beginpost!

ze wil jillz geven, en er zit 5% alcohol in jillz dus dat vind ik nou niet echt sterke drank.

Ik zou een echt cadeau geven.
Drank komt zo raar over
Iig ik zou het zelf nooit geven

Ze heeft wel gelijk! Ik heb mijn beginpost pas aangepast na haar reactie.

ik vind het juist heel leuk om dat te geven!
16 is toch wel een mijlpaal denk ik. ;p
net als iets seksistisch geven ;p

ik kreeg 3 flessen vodka en een pak condooms van een vriendin…

Oh ok, ik had begrepen dat je echt een fles sterke drank wilde geven!
Edit: Niet dat ik het per se slecht vind om te drinken voor je 18de, maar het kwam gewoon in me op :wink:

Dit vind ik wel een heel leuk idee! Ook met de Jillz erbij :slightly_smiling_face: