Alcatraz

On March 21, 1963, the inmates and guards at Alcatraz prison mysteriously disappear. To cover up the problem, the government reports to the public that the prison has been closed because of unsafe conditions. A secret government unit was set-up to find the prisoners. Now, in the present-day, the inmates begin returning - unaged and unaware of where they have spent the missing decades - and continue their criminal ways. They are acting out of character and appear to be searching for specific objects. A federal agent employs a police officer and a conspiracy theory novelist to help track them down.

Een nieuwe serie, van de makers van Lost. Gister begonnen op net5. Nog meer mensen die gekeken hebben? (:

Ik heb alleen het begin gezien, het leek me echt super spannend maar ik denk dat dit zo’n serie gaat worden waarvan ik alleen het geheim wil weten en hiet niet echt ga volgen haha.
Zat wel goed in elkaar.

Ik heb bijna het eerste seizoen klaar. Ik had alles gedownload, haha. Maar ik las ergens dat de serie in Amerika is geflopt en nu stopt?

Hm kan ik me niet voorstellen? Anders lieten ze het nu niet op de Nederlandse tv zien toch? En op IMDB staat er ook niks over…
Mag hopen van niet want ik háat het als dat gebeurd :dry:

Ik had het gister wel opstaan, maar eigenlijk te druk om het helemaal te volgen. Maar de reclames op tv zagen er wel leuk uit!

Volgens mij was het ook niet zeker, maar het gaat al wel langer rond. En de Nederlandse TV doet wel vaker dat soort dingen, haha. Maar ik vind het wel een gave serie.

Ja vind de serie leuk Maar dat is wel vaker zo Off the map/terra nova vond ik allebei echt awesome kwam gewoon op de nl tv maar er was maar 1 seizoen:(
En dit staat er op wikipedia “The show was cancelled on May 9, 2012.”

Dit. Heb ik net een leuke serie nadat ze mijn serie hebben gedropt (R.I.P. Once Upon A Time. Zit het nu op Internet te kijken :’) )…

Ik vind het een geniale serie! Er komt ook een klein stukje geschiedenis bij kijken over het gevangeniseiland.

En ik vind het leuk dat die Doc. mee doet, die uit Lost (even heel grof gezegd; die dikke met die krullen). Ik ga het zeker volgen. Alleen die gast van het tweede deel, die sluipschutter. Men, dan ben je ziek als je de planken van een hekje gaat tellen en er achter komt dat die 47 planken heeft en vervolgens bij een willekeurige cijfer iemand neer knalt o_o’’

Ja dat snap ik nog steeds niet helemaal :’) Wat die 47 planken te maken hebben met de persoon die hij neerschiet

Ja fuck hey.

http://www.mediacourant.nl/?p=145557. Iedere zaterdag dus dubbele afleveringen omdat de serie geflopt is :frowning_face:

Ik heb gister ook gekeken. Ik vind het wel heel tof, vooral omdat ik niet kan uitstaan om het niet te weten hoe die mensen er nu komen. Ik kan weer een serie aan mijn te-volgen lijstje toevoegen haha.

ah das lullig! :frowning_face:

Ach ik lees ook dat het wel bekend wordt waarom ze niet ouder worden en feitelijk is iedere aflevering een verhaal opzich dus ik blijf wel kijken :’)

Ik vind het echt een toffe serie!

Ik heb m al helemaal gezien!
Wij vonden hem wel erg leuk… alleen hij eindigt ‘‘open’’ en er komt geen tweede seizoen dus dat vond ik wel heel vervelend…

Echt heel jammer dat er geen tweede seizoen komt :frowning_face:

Inderdaad! Net die aflevering met die man die die vrouwen op golfbanen vermoordde. Maar meh waarom gaan ze niet gewoon verder, ook al zetten ze het alleen op internet. Vind dat zo lullig, dat er niet veel animo is betekend niet dat het er niet is…