Alcatel OT-880

Hai, wist zelf niet goed waar ik dit neer moest zetten, dus ik dacht laat ik maar even een nieuw topic openen.
Ik wil graag voor m’n verjaardag (deze maand) een nieuw mobieltje vragen.
Nou ben ik gestuit op de Alcatel OT-880, die nog niet zo heel lang in de winkels ligt, en ik vond hem erg mooi. Ik heb hem een beetje zitten vergelijken met de Samsung Star Qwerty, en ze hebben beide een 2 megapixel camera, touchscreen, een uitschuifbaar toetsenbord dat soort dingen. Alleen weet ik natuurlijk nog niet hoe hij in ‘‘reallife’’ is. Of ie snel vastloopt, of dat de accu snel lees is etc.

http://i54.tinypic.com/346avtk.jpg

Mijn vraag is of iemand deze mobiel, of misschien een ander mobiel van het merk Alcatel heeft, of dat iemand gewoon een slechte (of goede) ervaring te vertellen heeft?

[i]geen ervaring,
maar heb nu 2 alcatel telefoons gehad,
en beidde gaan lang mee met de accu,
en lopen nooit vast enzo,
maargoed;

dat hoeft niks te zeggen over deze
up[/i]

O oké, ja over het merk zelf is op zich ook wel handig, ik zet het er even bij dankje.

alcatel staat wel bekend als goeie mobiel, alleen meestal niet echt mooi en gebruiksvriendelijk

Hmm nouja ik vind deze wel mooi opzich haha,
up

up? ;$

Ik zou deze gewoon nemen

iedereen heeft al zo’n star ding ;3

ik had een alcatel, maar die is heel langzaam en oude software enzo maar de batterij is wel goed! ik had gewoon een simpele van de ah dus misschien lag het daaraan maar onverwoestbaar is ie niet