Albufeira of Lloret?

Ik ben in overleg met mijn groep meiden van 17/18 om naar albufeira of lloret te gaan dit jaar. Aangezien we het vorig jaar heel leuk hadden in Lloret, willen we weer iets soortgelijks. Is het leuk om naar Albufeira te gaan? Of is dat minder feesten en losgaan? We twijfelen, want we zijn bang dat de leeftijdsgroep in Albufeira veel ouder is…Wat kunnen we het beste doen? want ik hoorde dat de gemiddelde leeftijd rond de 18 tm 28 was. Is dit waar? (we zijn echt partypeople die houden van Discotheken… barretjes vinden we niet interessant en we zijn lui en houden niet van ver lopen).

heee! ik ben naar albufeira gegaan met me vriend en 2 vrienden. albufeira vonden we leuk, maar ik en me vriend zijn inderdaad beide 23 jaar oud. er waren zoals je zegt meer oudere mensen dan jongeren, ik zou zeggen dat de meeste tussen de 19-26 jaar oud zijn.
de nieuwe strip vonden wij niet zo leuk…
de oude is wel gezellig maar discotheek kiss zit 15 min van de strip af, dat was wel vervelend. verder veel gezellige cafétjes.
dit jaar ga ik alleen met mijn vriend op vakantie, de locatie weten we nog niet
ik hoop dat je wat aan me info had, nog een fijne vakantie!
groetjes
lotte

Lloret is veel gekker, ben naar allebij geweest toen ik 18 en 19 was. Albufeira is wat rustiger en minder gekkehuis, maar wel veel cafeetjes en 1 grote club is Kiss in het oude gedeelte. dat t minder gekkehuis is komt denk ik omdat de leeftijdsgroep inderdaad tusssen de 18 en 28 ligt. Als je echt jonges wil score moet je naar lloret, want in albufeira zijn ze ouder en zijn ze minder makkelijk haha :p. voor jullie zou ik lloret aanrade aangezien julllie leeftijd !

albufeiraaaa

Albufeira? haha, vriendin van me is er geweest… alleen als je 23 ofzo bent moet je erheen gaan dehh.

Albufeira? haha, vriendin van me is er geweest… alleen als je 23 ofzo bent moet je erheen gaan dehh

Er zijn genoeg jongeren in Albufeira hoor. Ben er vorig jaar geweest (18) en mijn neef gaat dit jaar met een hele groep vrienden (18) mensen die ik heb leren kennen waren allemaal tussen de 17 en 21. Denk dat het ook ligt aan wanneer je gaat. In juli is het beste, daarna komen er veel Duitsers en Engelsen die er 1 puinhoop van maken (hoorde ik althans van de taxi chauffeurs)
Er zijn veel barretjes maar ook grote discotheken! The kiss is gewoon in het nieuwe gedeelte tot 6 uur open, oude gedeelte is ook super gezellig en makkelijk (en goedkoop) bereikbaar met de taxi! Kadoc is de grootste discotheek in de Algarve waar elke week een groot feest wordt gegeven wat super gaaf is!
Ik vond het persoonlijk leuker naar Lloret

Ik up dit even! Ik ben benieuwd naar de leeftijd voor het binnenkomen bij het uitgaan? We gaan met een groep van 16/17/18 (maar 1 iemand van 18) jaar, is Albufeira geschikt voor ons? (:

We gaan trouwens net na de eindexamens, dit zorgt denk ik ook wel voor jongere mensen?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html