Albufeira 2012

Ik ga met vriendinnen naar Albufeira in augustus, en kon niet goed verder op google andere topics over Albufeira vinden. Deze waren allemaal van een paar jaar terug. Iemand al leuke ervaringen over Albufeira? (En vooral het uitgaan?)

Ik ben daar geweest met examenreis! (:
Er is een nieuw en oud gedeelte,
Oud; Fiësta is erg gezellig, komen veel Nederlanders. Andere namen ben ik vergeten :’) Oude deel is iig heel leuk!
Nieuw; Celebrations is een echt een ‘hoempa hoempa tent’ met alleen naar Nederlandse carnaval achtige muziek, vond ik vreselijk :confused: Heaven is suuuper leuk, echt om te dansen. Kiss is ¤15,- entree en is get geld niét waard, is echt niet zo bijzonder namelijk

Dankjewel voor je reactie!! En hoe vond je de prijzen? Hoeveel had je ongeveer uitgegeven/meegenomen die week? Ik vind het erg moeilijk in te schatten omdat ik ook weer niet té veel wil mee nemen!

Ik ben er ook geweest vorig jaar! Er is indd een oud en nieuw gedeelte, zoals Noukertt zegt. Maar ben niet echt uitgegaan dus aan mij heb je niks, haha.

Upje dus.

Heel leuk dit idee! Maar als iedereen topics aan gaat maken over haar vakantiebestemming blijven we aan de gang. Volgens mij bestaat er een algemeen vakantietopic!

Ik ben er vorig jaar geweest! `t was echt ontzettend gaaf!
Je moet zeker een uit eten bij Wild en Co, en bij Liza´s pasta en pizza.
Maargoed. Je hebt dus inderdaad het nieuwe gedeelte en het oude gedeelte.
Ik vind ´t oude ‘gezelliger’. Meer straatjes enzo. Je moet cocktails bij Harry´s (volgensmij heette het zo) gaan halen, erg lekker!
Nieuwe gedeelte is één lange straat. Wat mee vegas achtig zeg maar. Daar moet je een keer naar zo´n witte club! kun je niet missen, ik weet niet meer hoe die heet!:stuck_out_tongue: Verder is het per persoon gewoon verschillend wat iedereen leuk vind!

Ben ik ook geweest, toen wij er zaten was het helemaal uitgestorven haha, niet zo bijzonder naar mijn mening. :’)

En qua geld! Zorg gewoon dat je genoeg op je pinpas hebt staan! Ik heb rond de 800 euro op gemaakt daar.

bedankt voor de reacties allemaal! 800 euro is toch best veel of ben ik nou gek haha? Dat is meer dan 100 euro per dag. Heb je dat echt nodig? @HOIDOEIXD (of ging je meer dan een week?)

oeps 2x

Gelieve naar het “Vakantie 2012” topic te gaan. Dat topic is bewust aangemaakt, zodat niet het hele forum vol komt te staan met 100 topics over allerlei verschillende campings / hotels / vakantiebestemmingen met elk een paar berichten. Zie hier de link naar het desbetreffende topic:

http://forum.girlscene.nl…12/list_messages/171804/0

Graag de volgende keer eerst de zoekfunctie en/of Google gebruiken.