Albert Heijn ; voetbalplaatjes

Nee ik heb dit topic niet gemaakt omdat ik voetbal plaatjes wil ruilen met jullie :'D maar omdat ik gek word van al de schuimbekkende kinderen die je aanvallen als je de AH uitloopt …
Ze blokkeren de in/uitgang en zijn net een stelzwerfers , wat zien ze toch in die plaatjes ? xD

Is het bij jullie ook zo erg ?

Ja! Vreselijk die kinderen.
Zouden verboden moeten worden :zipper_mouth_face:

ja haha, ik had er vorige week ook al een topic over gemaakt.
Ze staan echt met grote groepen daarbuiten

ik ga nooit naar de appie hein. maar snap wel dat het irritant is ja

Haha, onze Nederlandse docent:
‘Heb je een broertje?’
Dus ik dacht waarom vraagt ze dat nou.
Ik zo ja.
Gaf ze zo een stapel van die kaarten :'D.

Nou mijn scheikunde leraar ruilt ze met iemand die ook in de 3e zit . en hij wil nu dat een vriendin van mij een plaatje voor hem mee naar schoolt neemt die hij nog niet heeft :expressionless: maar hij krijgt hem alleen van mij als hij mij een voldoende geeft , of ze verbrand hem voor zn neus :stuck_out_tongue:

Haha ik werk daar. Ik word er helemaal schijt ziek van.

Laatst stonden ze ook bij de kassa’s. Toen zijn ze eruit gegooid door onze manager.

Mja, ik was laatst even met een vriendin naar de AH gegaan om avondeten te halen, eerst was het al een hel om binnen te komen, want al die kinderen stonden voor de ingang omdat ze niet naar binnen mochten. En vervolgens was het ook een hel om weer naar de auto te lopen, want ze begonnen helemaal aan je te trekken en duwen of je van die plaatjes had =S

mijn AK leraar spaart ze voor zijn zoontje, dat vind ik nog wel schattig.
gelukkig kom ik daar nooit. anders zou ik echt boos op ze worden (A) :stuck_out_tongue:

Lol, dat moet ik ook doen. :3

Bij mij is ook paar x de politie gekomen en toch blijven ze komen :expressionless: wat is er mis met die kinderen zeg , als ik in aanraking kwam met de politie op die leeftijd zou ik van schrik 2 weken niet buiten komen :stuck_out_tongue:

hahaha ik snap het echt niet hoor. er waren toch bij al die andere supermartkten ook voetbalkaartjes? waarom is het dan bij de AH ineens zo’n succes dat er gevochten wordt om die dingen :expressionless:
ik moet het niet…

bij andere supermarkten werd en ook om gevochten hoor.
Die supermarkt was alleen in veeeel minder plaatsen In Nederland. En in bijna elke plaats zit wel een albert heijn…

haha ja toen was er ook zoiets bij de emte, hadden ze zelfs zo’n hok gemaakt waar je ze kon ruilen enzo haha.

haha mn zusje doet er ook aan mee.
vindt het nogal schooierig maar als ik dat tegen haar zeg wordt ze boos. ze vertelde ook dat er nu mensen worden weg gestuurd door de politie als ze aan het schooien zijn.

Best wel zielig. als je gewoon je boodschappen daar doet krijg je toch ook gewoon je plaatjes.