Albert heijn loonstrook

Hey girls,
Ik had een vraagje, ik werk nu sinds 2 december bij de albert heijn maar ik snap helemaal niks van mijn loonstrookje. Ik heb tweede kerstdag gewerkt en volgens mij heb ik helemaal niet dubbel uitbetaald gekregen, en daarnaast hebben ze 44 euro loonheffing er van afgehaald? Wat betekent dat ik nog maar 80 euro over hou. Ik snap er niks van zou iemand me misschien wat meer uitleg kunnen geven? En trouwens nog een vraagje ik word in januari 17 word mijn loon dan automatisch verhoogd?

xxx alvast bedankt

Ja maar het probleem is dat hij er momenteel niet is alleen de assistent manager en die kan niet bij die gegevens ofzo

Hee,

Toen ik nog bij de Albert Heijn werkte werd mijn loon automatisch verhoogd nadat ik jarig was geweest.

Wat ik nog weet met het loon strookje is dat ze bij ons heel raar uitbetaalde zeg maar twee weken van de oude maand en dan weer twee weken van de nieuwe maand. Ik weet natuurlijk niet of dat ook zo bij jou ging, maar dan klopt het wel dat je een stuk minder geld heb gekregen.

Ik zou als ik jou was het gewoon even vragen aan je bedrijfleider of gewoon aan een collega

daaankjwel! maar krijg je dan de volgende keer wel meer uitbetaald?

Kijk inderdaad vanaf wanneer je maanden lopen?
mijn maand die uitbetaald wordt loopt namelijk van 16-1 tot 15-2 bijvoorbeeld (dus halverwege de ene maand tot halverwege de volgende maand)
Ik werk trouwens niet bij de AH.
Dus of jij volgende keer meer uitbetaald krijgt ligt aan je gewerkte uren.