Albert Heijn Baas

Ik werk sinds kort bij de Appie bij het brood, en het beviel me op zich wel goed. Maar nu; ik zag op mijn rooster dat ik deze week was uitgeroosterd, dus ik denk huh? Dus ik kijk later 2x nog een keer, maar het was echt zo. Vervolgens keek mn vriendin ook nog, en die zei ook dat ik uitgeroosterd was. Belt mijn baas me vandaag op: JA JE MOEST FLKAJFDLAIEJK VANDAAG WERKEN, WAAR WAS JE? Ik zo: er stond dat ik uitgeroosterd was. zij: NIET. ik: wel, ik weet het echt zeker. zij: ik weet het ook zeker, je gaat morgen lekker van 7 uur sochtends tot 11 uur smiddags inhalen. ik: nee, want ik weet het zeker. zij: jammer dan, ik zie je morgen.

KAJDFLAK;JKEKANFDK;IEIJK WIJF. Sorry, ik ben heel boos.
Wat zijn jullie ergste verhalen?

Die lees je hier: http://forum.girlscene.nl…alen/list_messages/161048

Laat even je plaza-rooster zien, daar zou het op moeten staan en heb je bewijs!
Ik werk ook bij het brood bij de ah, maar heb een hele leuke baas en verder ook nog niks gedaan dus nooit problemen gehad. :slightly_smiling_face:

Het is geen kassaverhaal, aangezien ik niet achter de kassa sta en dit uberhaupt niets met kassa’s te maken heeft xd.
Plaza werkt bij mij niet, en ze wil me niet helpen het op te lossen.

Wat vervelend! In iedergeval, andere verhalen kun je lezen in het topic dat Loukie postte. Een slotje.

@Saarzel het topic is iets algemener dan alleen maar kassa’s!