al

:sob::muscle:

Ik snap best dat je je wil onderscheiden van je zus, en daar is niks mis mee!
Als jij je uiterlijk hierom wil veranderen, vind ik dat je dat vooral moet doen, zolang je het zelf mooi vindt. Misschien is het ook handig om er over te praten met je zus?

Ik snap het wel, ik zou me ook willen onderscheiden en het is niet leuk als mensen je alleen maar kennen als ‘oh zij is toch een tweeling?’. Als je een ander kapsel leuk vindt kun je dat doen, maar je moet het niet alléén doen om er anders uit te zien.

En dat verandert niet als ze een ander kapsel neemt hoor.

Alleen mijn haar een beetje enzo :stuck_out_tongue:
Maar zal ik doen.
Dank jee :slightly_smiling_face:

Ik ben ook tweeling en mensen koppelen ons nog altijd aan elkaar.
Het enige voordeel dat ik heb, is dat ik twee eiig ben en daardoor totaal niet lijk.

Nadat we 18 werden ben ik mijn eigen weg gegaan.
Eigen wil, eigen vrienden, eigen opleiding. Alles eigen.
Nu zien mensen ons los van elkaar.

Ik snap dat het irritant is. Want je bent allebei iemand anders.

Maar als je geen tweeling zus had , zou je dan ook zo’n pony willen laten knippen?
Vind je het ook gewoon leuk , niet puur om te veranderen?
Want je hoeft niet te veranderen om iemand anders te zijn , want jij en je zus zijn al allebei iemand anders.

Ja dat bedoel ik, ik vind niet dat daar iets mis mee is, het lijkt me JUIST leuk om met dat soort dingen te experimenteren als je een tweelingzus hebt.

Ach komop, iedereen onderscheid zich in haar tienerjaren, of dat nou bewust is of niet. En er is niets mis mee.

Wij zijn ook twee iig !
En ik snap al niet wrm mensen vinden dat we op elkaar lijken :frowning_face:(

Dat ‘alles met iemand kunnen delen’ heeft niets met tweeling-zijn te maken. Er zijn zat tweelingen die niet met elkaar door een deur kunnen, juist omdat ze zo hetzelfde zijn. Als deel van een tweeling heb ik daar in ieder geval wel last van.

Slotje, beginpost weg