Al zou een man aan de pil gaan he?

Wat zou er dan eigenlijk gebeuren? XD

daar kan zijn lichaam op reageren omdat hij vrouwelijke hormonen binnen krijgt die hij zelf niet heeft…
test t uit…

krijgt hij dan tieten ofzo? XD ik ga het bij m’n broer uittesten, als straf dat hij geld van me heeft gejat. hahaha

dat zou ik maar niet doen als ik jou was o.O

Dan gaat zn piemel vervormen en wordt hij ook een meisje

Geen idee. Ik denk niet dat er vrijwilligers zijn die het willen proberen

justjoking =)

Dat is ooit uitgetest.
Heb ik ergens in een wetenschapsblaadje gelezen geloof ik.

De eerste paar keren heb je dan last van stemmingswisselingen, de haargroei (baard bijv.) word minder en ik denk dat het het sperma ook wel aantast (al heb ik dat niet gelezen, dus ik weet niet of het waar is, dat lijkt me zo), als ze het langer gebruiken kan er zelfs borstontwikkeling ontstaan, het zijn immers gewoon vrouwelijke hormonen die je binnenkrijgt.

Alleen ik geloof dat mannen sowieso al een kleine hoeveelheid oestrogeen hebben, dus je zou echt langdurig de pil moeten gebruiken om daadwerkelijk borstontwikkeling te krijgen.

Idd, misschien zou het een wat afgezwakte versie van de symptomen die voorkomen als MtF transseksuelen hormonen beginnen te slikken vertonen.

Ik denk niet dat er iets gebeurt. In de pil zitten namelijk geen vrouwelijke hormonen maar andere.

Edit: Als er oestrogeen in de pil zou zitten zou je juist eerder zwanger worden

Wiki zegt:
‘De actieve ingrediënten zijn hormonen, te weten een oestrogeen en een progestageen.’

Probeer het uit
Mijn vriend vroeg het nog laatst, die beweerde bij hoog en laag dat ie een wijvenstem kreeg XD :grinning_face_with_smiling_eyes: sukkkkkel

Een vriend van me had het gedaan, maar er veranderde niet veel xd

Ik heb toevallig pas geleden nog gehoord dat twee jongens het voor de grap gingen proberen, ze kregen er heel erg buikpijn van.

Dan is mijn oude bio leraar een lul :stuck_out_tongue: