al zolang verliefd op een niet goede jongen

ik heb precies hetzelfde… maar denk niet dat ik je kan helpen (vind m al bijna 3 jaar leuk) gaat nu wel ietsjes beter omdat ik hem nooit meer spreek en gelukkig ga ik hem niet op straat tegenkomen omdat ie zo ver weg woont.
maar iig veel succes!

hOe weet je dan zo cker van al die 30 meisjes?? Want misschien is dat helemaal niet waar… ik weet dat je het niet letterlijk bedoeld maar hoe weet je dat ie dat gedaan heeft bedoel ik
xoxo

Ik denk dat je broer gelijk heeft.
En inderdaad: hoe weet je dat van al die meisjes? En is dat zeker?

Ja, hoe wéét je het van die meisjes? Via via? of heeft ie het jou zelf vertelt?.
Misschien ermee confrenteren?.

Denk ook dat je broer eigenlijk gelijk heeft.

Maar ik ben het met je vriendin eens hoor!, als het zo is, waar wacht je dan op? ga gewoon verder met je leven en hem vergeten. Op elk potje past een deksel. Ik weet dat het moeilijk is, maar je wilt alleen toch maar het beste voor jezelf?

[i]iemand vergeten die je écht heel leuk vindt is idd moeilijk. misschien moet je eens met hem praten, zodat je wel gewoon kunt slapen. hoe weet je idd dat hij met zoveel meisjes heeft gezoend enzo?

you go girl! <3[/i]

ik weet het wel zeker, mijn beste vriend is ook bevriend met hem. ik ken heel veel jongens die hem ook kennen en iedereen zegt hetzelfde. en hij heeft het zelf ook een beetje toegegeven… maar bedankt iedereen voor de reacties!

Oké. Dan is er nog de optie dat hij verandert, of dat als hij echt verliefd op je word met jou verder wil. (denk trouwens dat de kans dat hij verandert wel klein is)

katy perry - thinking of you xD

sorry kwam even in mij op. up.

Als het echt waar is van die vele meisjes zou ik hem laten,want volgens mij is het kwetsender dat het uit gaat omdat hij je toch niks vind, dan alleen smachten en waarschijnlijk nieuwe jongens tegenkomen.

Je weet wat men zegt: ‘Er zwemmen nog genoeg vissen in de zee.’