Hoi meiden!
Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Hoop niet dat er lullige opmerkingen komen over dat ik aandacht trek of watdan ook… wil gewoon graag mijn verhaal even kwijt.
Bijna een jaar geleden heb ik te horen gekregen dat ik de ziekte van Pfeiffer heb, houd in dat je altijd moe / ziek bent. Ik heb toen 6 maand op bed gelegen en doordat ik niks kon ben ik mijn vriendinnenclub van 6 meiden kwijtgeraakt. Ze vonden me blijkbaar niet meer interessant genoeg. Ik zit hier nog steeds erg mee…
Mijn vriend is er gelukkig wel altijd voor me geweest en nu nog steeds. Ook was ik net begonnen met een nieuwe opleiding. Die ik dus ook over kon doen…
Maargoed, ik ben toen genezen verklaard door de dokter en ben weer lekker mijn gang gegaan. Werken/school/uitgaan alles ging ik weer proberen. Tot ik 2 maand gelegen weer last kreeg van dezelfde klachten. En Jahoor, ik lig nu alweer 2 maand op bed. Ben gisteren naar het ziekenhuis gegaan voor onderzoeken en krijg volgende week uitslagen…
Pff, word er zo gek van! Dat ik als 17 jarige niet gewoon de dingen kan doen die op deze leeftijd leuk zijn om te doen.
Dit was het hihi! X