al zolang de ziekte van Pfeiffer.

Hoi meiden!

Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Hoop niet dat er lullige opmerkingen komen over dat ik aandacht trek of watdan ook… wil gewoon graag mijn verhaal even kwijt.

Bijna een jaar geleden heb ik te horen gekregen dat ik de ziekte van Pfeiffer heb, houd in dat je altijd moe / ziek bent. Ik heb toen 6 maand op bed gelegen en doordat ik niks kon ben ik mijn vriendinnenclub van 6 meiden kwijtgeraakt. Ze vonden me blijkbaar niet meer interessant genoeg. Ik zit hier nog steeds erg mee…
Mijn vriend is er gelukkig wel altijd voor me geweest en nu nog steeds. Ook was ik net begonnen met een nieuwe opleiding. Die ik dus ook over kon doen…
Maargoed, ik ben toen genezen verklaard door de dokter en ben weer lekker mijn gang gegaan. Werken/school/uitgaan alles ging ik weer proberen. Tot ik 2 maand gelegen weer last kreeg van dezelfde klachten. En Jahoor, ik lig nu alweer 2 maand op bed. Ben gisteren naar het ziekenhuis gegaan voor onderzoeken en krijg volgende week uitslagen…

Pff, word er zo gek van! Dat ik als 17 jarige niet gewoon de dingen kan doen die op deze leeftijd leuk zijn om te doen.

Dit was het hihi! X

Heftig! En lullig van je vriendinnen!
Je hebt gelukkig wel een lief vriendje.

Sterkte, ik weet -ongeveer- hoe je je voelt, ik ben ook echt altijd moe en ik ben te moe om iets leuks te gaan doen met mijn vriendinnen.

Ja inderdaad!

Dankjewel …
Oh echt? moet je je dan niet is laten testen??

You are welcome :3

Ja, ik ga binnenkort bloed laten prikken, eerst lieten ze me testen op de schildklier maar gelukkig had ik dat niet, en nu gaan ze me testen op Pfeiffer. Ik hoop zo dat ik het niet heb! (niet rottig tegen jou bedoeld)
Mis je je familie niet heel erg? Of lig je niet in het ziekenhuis en kijk ik scheel :'3

Ah, dat is rot zeg! Sterkte!

Ik ben ookal nu ongeveer 3 jaar moe, en heb me verschillende keren op van alles laten testen maar er komt maar steeds niets uit. Gelukkig is het al een tijdje een stuk minder bij mij (:

Ik hoop dat je snel weer leuke dingen kan doen etc. En als je als genezen bent verklaard is denk ik het beste alles misschien langzaam op te bouwen qua dingen doen etc.?

sterkte ! ik weet ook wel een beetje hoe je je voelt
ik ben nu ook al bijna 6 weken thuis en slaap de heledag omdat ik gewoon te moe ben, ik ben nu bezig met weer een beetje mijn leve op te pakken door 2 x 30 min te wandelen perdag en 2 x in de week naar school te gaan,
maar dat lukt nog niet echt,

bij mij zeggen ze dat het komt door mijn depressie en dat ik nu zeg maar een soort Burnout heb of zo …

ik hoop dat je snel beter bent en dat je weer een beetje kan genieten !!

ik heb precies hetzelfde gehad, heb ook een half jaar op bed moeten liggen, dan leer je je vriendinnen pas echt kennen. er is er maar ÉÉN vriendin 1 keer langsgekomen…

dit is nu ongeveer 3 jaar geleden, en ik kan nog steeds niet alles,
ik moet het uitgaan vaak laten, en leeftijdgenoten vinden het heeeeeel raar als ik ipv 11 uur naar bedga al om half 9 lig te slapen.

en dan leuk te horen te krijgen:
is je weerstand even laag, komt het gewoon weer terug!
YES!
dus…
ik weet wat je doormaakt… :wink:
it sucks!

wel superlief van je vriend trouwens!
hopen dat de uitslagen beetje positief uitpakken voor je!

Sterkte.

Ik heb nog nooit pfeiffer gehad (:

aaaah beterschap, mijn vriendin heeft ook pfeiffer, maar bij haar valt het wel mee, ze meot halve dagen naar school.
echt sterkte en hopen dat je nog échte vrienden tegen komt.
lief vriendje idd! xxxx

een vriendin van me heeft het ook al een jaar, echt zwaar klote.

aaah meiden, super lieve reacties!! Bedankt…

En voor iedereen die het kent, heeel erg veel sterkte allemaal.

Ik lig gelukkig niet in een ziekenhuis! dus heb familie en mijn puppy (hihi we hebben voor het eerst een hondje) dicht bij me.

Beterschap meid!
Kan wel inkomen hoe je je voelt, ik heb zelf ook een tijd pfeiffer gehad (13 jaar geleden) maar ik ben ook nog steeds altijd moe en heb weinig weerstand, moet ook nog steeds ieder jaar een griepspuit halen (en nee dat is niet voor ieder normaal mens :stuck_out_tongue: ).
Wat ik ook jammer dat veel mensen altijd maar denken dat je je aanstelt :S …

dankjewel!!
dat laatste herken ik vooral… omdat ik er niet heel ziek uitzie, maar me dat wel voel. denkt inderdaad iedereen dat je maar wat nep doet…

Ik heb een paar jaar geleden het neefje/nichtje van pfeiffer gehad, weet dus precies wat je bedoelt!
Mijn huisarts zei toen de bloedtesten binnen waren dat het nu aan de genezende hand was en dat ik nu juist dingen moest gaan doen (oftewel: stage inhalen en dus 7 dagen in de week werken …) dat hakte er toen ook wel erg bij mij in …

@ popcornX … poeh das ook heftig!! Erg jammer dat scholen zo weinig begrip tonen…

woow… wat lullig van je vriendinnen en het feit dat je zo veel op bed moet liggen :C
Hebben ze het die maanden dat je terug kon niet meer met je goed proberen te maken?

Hey super vervelend, ik ben geopereerd geweest aan me been, heb ook een jaar lang bijna niks gekund en ben er toen ook achter gekomen wie mn echte vrienden waren… helaas waren dat er erg weinig.

Heel veel sterkte en beterschap

ahh wat vervelend! en wat lullig van je vriendinnen, dat kan je niet eens echte vriendinnen noemen.
Een vriendin van me heeft hier ook last gehad, alleen dan niet in zo’n erge vorm, die kwam wel redelijk vaak naar school en na twee maandjes was ze ervanaf. Sterkte meid!

@ Naakt : jawel hebben ze geprobeerd, de tijd dat ik 'genezen’was heb ik nog paar keer wat met hun gedaan. totdat ik 2 maand geleden zei dat ik het weer had. toen was het patsboem, helemaal verdwenen. Heb ze dus niet meer weer gesproken.

@ HeartxCore , bahh erg vervelend! :frowning_face: Bedankt…