Al weken buikpijn.

Hallo meiden.

Ik heb al zo’n 2 maanden last van terugkerende buikpijn, steken.
Dit heb ik bijna elke dag, maar het duurt maar heel kort.
Ook word ik, zo uit het niets, heel misselijk, waarbij ik af en toe ook moet braken.

Zwanger zijn, kan denk ik niet.
Aangezien ik aan de pil zit, 2 weken geleden nog ongesteld ben geweest, en ik deze klachten al 2 maanden heb.

Wel heb ik sinds 3 maanden een navelpiercing, en heb ik sinds een week “wild vlees”, volgens de piercer. Als deze volgende week niet weg is, moet ik dat wild vlees weg laten snijden.
Ik heb op internet gezocht, maar ik zie nergens dat mensen last hebben van buikpijn, na een navelpiercing.

Is er misschien iemand, die een idee heeft, waar ik last van kan hebben?
Wil eigenlijk niet naar de dokter, aangezien die klachten, maar heel even op een dag voorkomen, en ik me verder dus niet ziek voel.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:.

Het lijkt me toch verstandig om naar de dokter te gaan

je hebt eigenlijk niks aan me reactie dus zie dit maar als een up

Misschien iets met je maag of darmen?
Bezoekje aan de dokter!

heb je misschien iets nieuws gegeten? En dat blijven eten? of drank kan ook aan liggen.

Nee, dat kan het ook niet zijn.
Eet niet anders, dan dat ik eerder al deed. =s

maybe gaviscon helps? helped when i had pain in my stomach for like two weeks. my doctor told me to get that, and it helped for me.

Ga gewoon naar de dokter. Wij weten niet wat jij hebt.

Misschien iets mis met je baarmoeder, kan heel ernstig zijn. Ik heb dit alleen als ik 3 maandjes niet ongesteld ben geweest met de pil. Maar dit voelt dan als menstruatie kramp…

ik zou wel even langs de dokter gaan, want het is niet echt goed als je moet overgeven uit het niets… kan meerdere oorzaken hebben…

ga alsjeblieft naar de dokter… met uitstellen wordt het echt niet beter.

Ga naar de dokter. Er is vast niks aan de hand, maar dan weet je in ieder geval wat je eraan kunt doen :wink: De dokter is niet eng, die is er om je te helpen.

ga naar de dokter die zoekt wel uit wat het is blijf er niet mee rond lopen dan maakt je het nog erger dan het is.

ik denk dat je het beste naar de dokter kan gaan
anders wordt het misschien wel erger

Stress? Onbewuste stress?

Moet zeggen dat ikzelf ook met maag/darmklachten loop.
Misselijk na iets te vet eten of teveel eten.
Weinig honger, weinig dorst.
Buikpijn op de meest gekke tijdstippen en ook honger op de meest gekke tijdstippen.

Dokter bezoek voor jou ook dus!

Buikpijn kan door heel veel dingen komen, stress, verstopping, ontsteking, verkeerd eten etc. etc.

Ik zou even naar de dokter gaan als ik jou was, ik had ook al maanden steeds buikpijn en nu ben ik doorverwezen naar t ziekenhuis.